Gå til innhold

Slippe en bønne under akten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yes, jeg klarte bare ikke å holde meg,måtte bare se reaksjonen, jeg og fruen lå her en kveld i 69 og jeg slapp en "smygis" alså en lydløs, det gikk vel 10sek før hun stoppet og ropte "satan", snudde seg og gikk på badet 2min, kom etterpå inn med et smil om munnen og lo, jeg begynnte også å le, og det gikk liksom over, og vi begge så humoren i det.

Ja jeg vet dette ikke er normalt, men vi laget ikke noe nummer ut av det da.

Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende om en mann med vilje slapp en fjert rett i ansiktet på meg bare for å sjekke reaksjonen min.

Skrevet

:ler:

Jeg er så glad i kroppen til kjæresten min at jeg blåser i om han skulle komme til å prumpe litt. Men hadde syntes det var veldig dårlig gjort hvis han gjorde det med vilje, da - noe han forøvrig aldri ville ha gjort. Men dersom det skulle skje, så ville jeg ikke blitt sint. Mulig det ville ha vært litt turnoff, men hadde bare ledd av det. Er man kåt så er man kåt, og hvis man lar seg stoppe av en liten ufrivillig promp, da er man vel ikke kåt nok da - eller?

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg hadde blitt rasende om en mann med  vilje slapp en fjert rett i ansiktet på meg bare for å sjekke reaksjonen min.

Skal vel litt til, for at du får den rett i ansiktet. I alle fall om du ligger i 69 ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Er du han samme som dret på kona under 69? (jmf tidligere tråd...) da bør dere kanskje vurdere noen andre stillinger.

Jeg hadde nok blitt litt paff, men ikke gjort noe nummer ut av det.

Gjest lurven
Skrevet

syns det er en veldig dust ting å gjøre

Skrevet
Skal vel litt til, for at du får den rett i ansiktet. I alle fall om du ligger i 69  ;)

Eh... det blir nære nok..... Her var det ikke snakk om at det kom en smygende ut uventet, for det kan skje. Men om man forstatt synes fjertehumor er så artig at man presser ut en mens parnteren har ansiktet rimelig nære utskytningsted hadde jeg blitt sint, ja.

Gjest Snuske
Skrevet
:ler:

Jeg er så glad i kroppen til kjæresten min at jeg blåser i om han skulle komme til å prumpe litt. Men hadde syntes det var veldig dårlig gjort hvis han gjorde det med vilje, da - noe han forøvrig aldri ville ha gjort. Men dersom det skulle skje, så ville jeg ikke blitt sint. Mulig det ville ha vært litt turnoff, men hadde bare ledd av det. Er man kåt så er man kåt, og hvis man lar seg stoppe av en liten ufrivillig promp, da er man vel ikke kåt nok da - eller?

Jupp, er helt enig med Nelle jeg. :):ler::ler:

Gjest Valiant Thor
Skrevet

hvorfor skriver du ikke bare fis.....?

Skrevet

hadde ikke blitt særlig begeistret hvis jeg hadde fått en fjert midt i planeten. æsj. hadde kjæresten min gjort det så hadde han fått seg en så øra flagra. :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...