Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hvordan viser dere til kjæresten deres at dere ikke kan få nok av han, synes han er verdens beste, elsker han...? Hva slags oppmerksomhet av deg setter kjæresten din mest pris på? Har en følelse av at min ikke er begeistret for småromantikk og søte ting som jeg setter pris på. Bittesmå gaver, et kort, overraskende lapper i bukselomma eller bagen.. Blomster og øredobber/smykker kjøper han derimot en gang i blant... Og så sier vi "glad i deg" og kysser mye. Jeg vil vise han at jeg forguuder han, men synes ikke helt jeg får det til...
Lemona Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Det må jo være gjennom å gjøre ting for han som du vet han setter pris på, ikke gjøre de tingene du beskriver som du selv liker. Det ligger jo en utfordring i å finne ut hva slags ting dette er selvfølgelig. Det å bli med på ting som ikke er din hovedinteresse, men å gjøre det fordi du vet han liker det er en utfordring. Synes min søster er et godt eksempel på dette. Hun ble min sin nåværende mann på NM i breisladd mens de var nyforelsket enda dette er langt unna hennes interesseområde. Det må jo kalles kjærlighet.
xia Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Mange menn er ikke like imponert over slike ting som vi jenter finner veldig romantisk, som små lapper, kort, blomster.. så du er ikke alene der. Det jeg gjør er små ting jeg vet han liker. Kjøper med en Corona eller to med lime og serverer ham iskald en kveld, tar på meg skjørt hjemme i stedet for den slitne joggebuksa (han elsker kvinner i skjørt), smører niste til ham i blant, kjøper med et blad han liker når jeg er på butikken, gir ham en liten skuldermassasje når han sitter ved pc-en, gir ham komplimenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå