Antoinette Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 9. januar 2007 I helgen hadde jeg besøk av kjæresten, det var deilig det. Han er litt handyman så jeg har endelig fått satt opp en gammel kjøpmannsdisk som eieren hadde demontert. De brukte ikke så mye kryssfiner før så alt er jo i massiv eik og tungt som et hæl.... Jeg koser meg på det deilige kjøkkenet og jeg benyttet helgen til å lage litt slow-cook food. Så lager maten seg selv mens vi gjør andre ting. Valpen må jo også ha litt oppmerksomhet, og valpen er faktisk en valp og ikke en metafor for min kjæres penis. Til helgen skal jeg reise bort så da skal min mor passe den lille tassen, men de er godt vant til hverandre og min mor skjemmer han bort etter noter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #22 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm.. Som jeg lurer, har du skiftet navn? Jeg og vil ha hus på landet! Misunner alle med stort hus. Og valp vil jeg og ha! Hvordan valp har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er en god stund siden jeg har vært på KG nå men ser at det er vært endel etterligninger her. Ikke så fæle som før så jeg har hatt det passere. Begynte med ny KG dagbok da jeg flyttet, trengte å komme meg ut av Oslo til et sted med mindre bråk, rene luft og færre folk rundt meg hele tiden. Min forrige hund døde og jeg kjøpte ikke en ny da jeg fortsatt bodde i Oslo. Men nå har jeg en skjønn tass som svinser rundt her, en langhåret dachs og om få uker får den en til å leke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. januar 2007 #24 Del Skrevet 9. januar 2007 Sikkert fint for vofsen å bo på landet - er det vanlig størrelse eller dvergdachs? Hilste på en i mellomstørrelsen i jula, den var utrolig tillitsfull og snill. Ellers hadde jeg en pianoelev en gang hvis mor hadde en klin gæren dachs som trodde den var verdens farligste hund, den hang i buksebeinet mitt og knurret fra jeg parkerte bilen til jeg endelig fikk lukket døra til stua der pianoet sto. I ettertid har jeg skjønt at dachser kan være triveligere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er en vanlig dachs, ikke dverg. Han er så tillitsfull og snill den lille tassen. Vil helst bare kose hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Liten melding til noen utvalgte som tror jeg er Dronningen av Egyptiske lakner. Ja- jeg er en av de opprinnelige i femmer-gjengen men jeg er en virkelig person, ikke en oppdiktet en. Vi har lagt Milla/Minnie bak oss for lenge siden og det er vel på tide at visse andre gjør det samme. At en oppdiktet figur fortsetter å leve i år etter år er helt utrolig. Nesten så man blir smigret :-) Men hvis dere vil bli kjent med en av de som jobbet med denne damen så har dere sjansen for her er hvertfall en av oss. Bør nok legge til at vi ikke kommer til å svare på flere smp. rundt ting som pågikk under det som jeg hørte ble kalt "Milla-perioden". Det ender bare opp i bråk og jeg tror Gry og Hege fikk nok av det den gangen. Endret 9. januar 2007 av Antoinette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 9. januar 2007 #27 Del Skrevet 9. januar 2007 er jo lett å se at du ikke er "henne" ja, språket er ikke helt... korrekt? komma, og/å, osv... men gratulerer med hus, det er gøy på landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 9. januar 2007 er jo lett å se at du ikke er "henne" ja, språket er ikke helt... korrekt? komma, og/å, osv... men gratulerer med hus, det er gøy på landet! ← Helt riktig det Landet er bra, trives godt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 10. januar 2007 #29 Del Skrevet 10. januar 2007 Liten melding til noen utvalgte som tror jeg er Dronningen av Egyptiske lakner. Ja- jeg er en av de opprinnelige i femmer-gjengen men jeg er en virkelig person, ikke en oppdiktet en. Vi har lagt Milla/Minnie bak oss for lenge siden og det er vel på tide at visse andre gjør det samme. At en oppdiktet figur fortsetter å leve i år etter år er helt utrolig. Nesten så man blir smigret :-) Men hvis dere vil bli kjent med en av de som jobbet med denne damen så har dere sjansen for her er hvertfall en av oss. Bør nok legge til at vi ikke kommer til å svare på flere smp. rundt ting som pågikk under det som jeg hørte ble kalt "Milla-perioden". Det ender bare opp i bråk og jeg tror Gry og Hege fikk nok av det den gangen. ← Men veldig bra at du oppklarte det her - for da slipper det å bli spekulasjoner. ( dette er ikke spydig ment , må bare presisere det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Det er vel noen som konsekvent kaller meg "Milla" bare for å understreke hvor mye de hater "henne" men det får de ta på deres kappe. Jeg er hvertfall ikke henne :-) jeg er adskillig snillere. Men liker ikke menn med penis-avatarer og homohatende husmødre som har barna sine på Regnbuen Skole med den creepy engelske rektoren. Endret 10. januar 2007 av Antoinette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 10. januar 2007 #31 Del Skrevet 10. januar 2007 homohatende husmødre som har barna sine på Regnbuen Skole med den creepy engelske rektoren. ← Det der er jo alter egoet din sin stil å være sånn, synes ikke du skal være like kjiip, men nå skal jeg holde meg unna dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Det der er jo alter egoet din sin stil å være sånn, synes ikke du skal være like kjiip, men nå skal jeg holde meg unna dagboken din. ← Litt kjip er jeg nok innimellom men jeg vil presisere at jeg kun er kjip hvis noen er kjipe med meg. Kjipt ass he he, den som var 14 år igjen og kunne bruke det ordet 1000 ganger om dagen. Endret 10. januar 2007 av Antoinette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2007 #33 Del Skrevet 11. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. januar 2007 #34 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Litt kjip er jeg nok innimellom men jeg vil presisere at jeg kun er kjip hvis noen er kjipe med meg. ← "Fantomet er hard mot de harde". Gammelt jungelord, ass. Om vi skal holde oss til fjortisspråket. Endret 11. januar 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 11. januar 2007 Fantomet ja, man må respektere en mann i strømpebukser :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. januar 2007 #36 Del Skrevet 11. januar 2007 Og trusa utenpå klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Flott med noen dager på hotell og masse luksus og shopping. Handlet så mye at jeg måtte sende noe hjem på forhånd med Posten. Smartboks er utrolig praktisk. Jeg har handlet en haug med klær, masse L'occitane produkter, flere par sko og en ny veske. Men jeg savnet hunden min og det var så godt og dra til mamma og hente han, min lille engel. Til uken skal han få en å leke med for da kommer valp nummer to. Har akkurat satt på den siste maskinen med klesvask nå, er sjeleglad for at jeg har eget vaske- og tørkerom ellers hadde vel hele huset vært drapert med klær. Har glemt alt som heter middag i dag med nå står det en stor bit med pai i ovnen og med en rask salat til blir det utmerket kveldsmat til Nytt på Nytt. Og et lite avatarbytte i anledning Sofia Coppolas nydelige film som alle bør se, og sjekk ut soundtracket, det er knallbra. Spiller nesten ikke noe annet om dagen. Endret 19. januar 2007 av Antoinette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 20. januar 2007 I dag har jeg hatt bakedag. Her hvor jeg bor finnes det ikke noe bakeri i nærheten så hvis man ikke kan bake brød fra før så er det bare å lære seg kunsten. Jeg har en bok som er utgitt av gutta bak Godt Brød og i den er det så mange deilige oppskrifter. I dag har jeg bakt speltbrød i små former, dekket med solsikkekjerner og havregryn, grove rundstykker og en kringle så jeg har litt "kaffemat" på lur. Gjestfrihet er viktig når man bor på bygda Jeg har en brownie i ovnen nå som straks er ferdig. Finnes det noe bedre enn en cappucino og en sånn deilig brun firkant midt på dagen når man er hjemme å jobber?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 20. januar 2007 I morgen kommer det en husgjest. En god venninne fra hovedstaden kommer for å bo hos meg ett par uker mens hun skriver på hovedoppgaven sin. Hun er 120% byjente og er veldig spent på hvordan det er er oppe i dalen. Hun studerer ved UiO og bor på en studentby hvor det etter sigende er temmelig kaotisk om dagen. Politiet har vært der 2 ganger den siste uken pga. bråk og hun er nå på leting etter ett nytt sted. Jeg inviterte henne hit så hun kunne få en pause fra alt. Dessuten blir det fint med litt selskap selv om jeg liker mitt privatliv. Skikkelig hjemmelaget mat skal hun få og masse frisk luft. Det burde hjelpe på arbeidslysten. Har gjort klart det store gjesterommet, redd opp sengen, satt på varmen og bært opp ved. Håper hun vil trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 22. januar 2007 I går var det et voldsomt snøvær og selvfølgelig var det den dagen jeg skulle få besøk. Heldigvis har jeg firehjulstrekker så det gikk ganske greit å komme seg til stasjonen og få hentet venninnen min. Hun stod der med 2 vesker og 3 kofferter (hadde på forhånd gitt beskjed om at her måtte hun kle på seg skulle hun unngå forkjølelse). Og turen hjem som vanligvis tar ca. 40 minutter tok nå like over en time og det snødde og snødde og snødde. Hun hadde ikke vært hos meg før og var helt lamslått over hvor vakkert det er her oppe, fjell og elver og gamle gårder og så mye plass. Og selvsagt huset som hun ikke har sett siden det ble helt ferdig. Mens hun pakket ut og fant seg til rette varmet jeg suppe også spiste vi ved peisen. Utrolig koselig var det. Men ingen av oss orket å sitte oppe lenge så det ble en tidlig kveld. I dag våknet vi opp til minus 18,5 og da er det bare en ting å gjøre og det er å fyre. Etter frokost fikk hun en hurtigopplæring i "det landlige livet", det innebærer hvordan huset fungerer, hvor det må fyres, hvor hun finner sikringsskap, stoppekran etc. Hun kommer til å være her alene innimellom så da må slike ting gjennomgås. Etterpå gikk vi en lang tur og gjorde oss kjente i nabolaget. Hunden som ennå bare er valpen måtte være hjemme. Altfor kaldt for han å være ute så han lå på sin faste plass, i gyngestolen på saueskinnet ved ovnen på kjøkkenet. Vi var også innom nærbutikken- ikke akkurat en eksotisk opplevelse men de har alt av basisvarer. Men min husgjest er jo her for å jobbe og huset her har trådløst nettverk så hun kan flytte både seg selv og laptop rundt hvor hun selv ønsker. Det er utrolig praktisk. Hun satser på å være her i ca. 2 uker så i morgen skal hun begynne å jobbe. Annet gøy som skjer denne uken, på torsdag skal jeg hente den andre valpen min :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå