Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Har fått et parti på låret mitt som ser ut som kviser eksem e.l.. Har aldri før hatt noe særlig med kviser så jeg er veldig usikker på hva det er. Partiet er ca 8cm i diameter, og er ømt, rødt med kraftigere rødfarge noen steder, ser nesten ut som en klase med kviser, men jeg tror ikke det er kviser. Når jeg tar på det kjenner jeg at område er ganske hardt i forhold til det normale område rundt. i tillegg er er ømt, og dermed ikke noe særlig behagelig. Jeg har hatt dette i en ukestid, og det har hverken blomstret opp eller minket i stlørrelse. Senes i dag oppdaget jeg et nytt område ved overgang rumpe rygg, nesten samme der. Ja jeg vet dere ikke er noe hudlege, men tenkte jeg bare skulle lufte problemet mitt her, for å se om noen har vært borti noe liknende.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 er ikke det barn som får sånnt da? googlet Mollusker og det ser ut som det er kun små barn som får dette.... trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Det er mulig det er noe annet, men samboeren min får av og til "flekkvis" utslett om vinteren pga tørr hud. Kanskje det kan være det? Evt kan det være en reaksjon på vaskemiddel, såpe e.l.? Prøv å smøre med body lotion som er lindrende, gjerne noe som inneholder aloe vera eller ringblomstolje/ekstrakt.
Gjest Emera Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 er ikke det barn som får sånnt da? googlet Mollusker og det ser ut som det er kun små barn som får dette.... trådstarter ← Å nei, det er ikke bare unger som får det, selv om det kan se sånn ut når man googler. Søk på for eksempel Doktoronline og se hvor mange voksne som stiller spørsmål angående mollusker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå