Gå til innhold

Syk nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er for tiden svært plaget med svie og kløe nedentil. Har tatt en soppkur, som er i ferd med å avsluttes, men det har ikke hjulpet noen ting. Tvert i mot, jeg vil heller si at det har blitt verre. Det svir og klør veldig både rundt urin- og skjedeåpningen, og jeg er generelt veldig sår der nede. Også rundt endetarmsåpningen har jeg sår, som blør hver gang jeg har vært på do. Vi har en tarmsykdom i slekta, hvor man blør innvendig i tarmen, og er redd for at jeg har dette, men jeg vet ikke om man da kan se blodet?

Noen som har råd til meg, veldig gjerne reseptfrie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en mer seiglivet sopp enn det Canesten klarer ta.

Skrevet

Som andre her har sagt - gå til legen! Kan være en seiglivet soppinfeksjon, kan være kjønnssykdom, kan være mye annet...

Skrevet

Jeg synes dette høres litt skummelt ut så gå til legen, du, for da er du iallefall tygg på å få rett diagonose i stedet for å prøve alt mulig som kan gjøre det hele værre.

Skrevet

Enig med de andre her, kom deg til legen.

Skrevet

Jeg glemte å nevne at jeg går på p-ring, og til slutt kom jeg fram til at kanskje sitter det sopp igjen i ringen. Jeg skylte den, og det har hjulpet en del - nå klør og svir det merkbart mindre.

Skrevet

Du taper ikke noe på å ta en tur til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...