Gjest Fjellsippa Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har så lyst på nye ski og skidress. Ser at det fort blir noen tusenlapper. Er det noen som vet når salget starter på sportsbutikkene. Hadde vært kjekt å få det til halv pris.
prescella Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Så at G-sport hadde salg nå i romjula. Men syns nå både g-sport og intersport har mye "salg" hele tida. Men når det gjelder ski salg så har jeg kjøpt mine på våren(april/mai?) Da er jo sesongen over og man får nok ski/utstyr til rimeligst pris.
momo Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Får det nok billigst i eller rett etter påske ja, da ønsker de bare og bli kvitt det siste. Jeg skal kjøpe slalomutstyr da, men jeg er gravid nå og har termin i april, så jeg trenger jo ikke utstyret nå heller.
Gjest Fjellsippa Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Da er det vel lurest å vente da. Ikke så mye snø ennå at jeg trenger nye ski med en gang heller. De gamle får duge hvis det blir snø i det hele tatt i vinter. Får følge med å se om jeg kan gjøre et kupp etter påske, sånn at neste sesong kan starte med nytt utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå