kitekatt Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Lyst til å prøve disse, men kjenenr ikke produktene i det hele tatt. Anbefalinger? Mener at det var Tigi frisøren vasket håret mitt med og det luktet fantastisk Håert mitt er slitt og tørt etter to permanenter i sommer tatt med 4 dagers mellomrom. Jeg driver og retter ut håret med tang for det har vokst så mye at jeg ser helt fjærn ut med helt glatt oppe og krusekrøll sånn fra midt på hodet og ned. Har nå skulderlangt hår (ja måtte klippe masse) Så gjerne en pleiende serie for slitt, tørt, behandlet hår
Arwen Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 De lukter mye hvertfall. Ofte for mye for meg (jeg brakk meg hver gang jeg brukte oatmeal & honey, så den måtte jeg gi bort) Gå til frisøren og lukt på de før du kjøper hvertfall.
kitekatt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 De lukter mye hvertfall. Ofte for mye for meg (jeg brakk meg hver gang jeg brukte oatmeal & honey, så den måtte jeg gi bort) Gå til frisøren og lukt på de før du kjøper hvertfall. ← sikkert lurt
Little sister Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 De har en serie som heter s-factor, som er genial når du vil ha slett hår
Gjest Borghild Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Tigi shampoene lukter kjempegodt. Nesten så jeg har lyst å drikke av flaska! Men syns shampoene fra Lòreal professonal er bedre. Kerastase er også bra.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 nei det er ikke tigi som lukter kokkos! det er FUDGE. de har de på lookfantastic.com orange flaske. (tigi stinker bare æsj)
Little sister Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 det er veldig mange hårprodukter som lukter kokkos, mens tigi har en veldig kunstig, sterk lukt på sine produkter. (bla kokkos, annanas, jordbær, sjokolade....)
kitekatt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2007 nei det er ikke tigi som lukter kokkos! det er FUDGE. de har de på lookfantastic.com orange flaske. (tigi stinker bare æsj) ← er Fudge bra for min hårtype?
kitekatt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Fant den Endret 1. januar 2007 av kitekatt
kitekatt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2007 Noen som kjenenr denne serien fra Tigi? Tro om den kan være riktig for mitt hår?
Quirky Skrevet 1. januar 2007 #11 Skrevet 1. januar 2007 Noen som kjenenr denne serien fra Tigi? Tro om den kan være riktig for mitt hår? ← Det står jo i beskrivelsen av de forskjellige produktene på Lookfantastic om hvilken hårtype de passer til. Om det ikke står kan du finne det på hjemmesiden til Tigi.
kitekatt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2007 Det står jo i beskrivelsen av de forskjellige produktene på Lookfantastic om hvilken hårtype de passer til. Om det ikke står kan du finne det på hjemmesiden til Tigi. ← Ja, jeg så det
kitekatt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2007 jeg endte opp med å bestille noe helt annet enn jeg skulle ha denne. Men jeg driver og retter ut håret mitt, så kan hende den er fin for meg Noen som har prøvd den?
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2007 #14 Skrevet 1. januar 2007 jeg endte opp med å bestille noe helt annet enn jeg skulle ha denne. Men jeg driver og retter ut håret mitt, så kan hende den er fin for meg Noen som har prøvd den? ← Jeg har bare prøvd hårkuren fra Tigi S-factor, men den er i hvert fall helt fantastisk.
GoldenGlow Skrevet 4. januar 2007 #15 Skrevet 4. januar 2007 Bumble & Bumble har ihvertfall shampoo og balsam med kokos lukt! Den skal jeg kjøpe Men Tigi og catwalk seriene lukter også supert! Dumb Blonde serien er jo super på bleket/behandlet hår. KMS har også en som lukter kokos forresten tror jeg.. Ihvertfall en tropisk en
Mischa Skrevet 4. januar 2007 #16 Skrevet 4. januar 2007 Jeg tror KMS har noe kokos-duftende saker, hvertfall stylingprodukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå