Gå til innhold

hvor er det man for solgt brukt mansjetknapper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er det man for solgt brukt mansjetknapper? kan man selge dem til en vanelig juwelforetning? eller må man gå til et spesielt sted?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Hvorfor selge? Om 20-30 år kan det hende du setter ubeskrivelig stor pris på dem!?

Skrevet

Du kan levere inn gullsmykker hos enhver gullsmed og få andre smykker i retur, men prisen pr. gram er så lav at det knapt nok lønner seg. Det finnes brukt- og antikvitetshandlere som har spesialisert seg på smykker og kan tenkes å være interessert i å kjøpe mansjettknappene, men også her er prisene lave. Et siste alternativ er å selge dem på finn.no eller QXL.

Uansett hva du velger, tror jeg ikke du får noe særlig for dem, så jeg ville ganske enkelt ha tatt vare på dem til kommende generasjoner. Slike ting har som regel langt større affeksjonsverdi enn pengeverdi.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med de andre, ta vare på dem. Behold de som et minne fra den som eide og brukte dem (regner med det er noen som var glad i deg, siden du har arvet dem), eller spar på dem som en spesiell presang til en kommende mann/sønn/nevø. ;)

Skrevet (endret)

det er min samboer som har dem!

han ser ikke vitsen å gå med gull på armskjorta!

Endret av Jente19
Gjest Dallandra
Skrevet

Kan hende han skifter syn etterhvert som han blir eldre.

Skrevet

Esaias Solberg i Kirkeristen tar imot brukt gull og sølv i kommisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...