Timia Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 (endret) I vinduskarmen på soverommet på den sorte pakkningen som ligger helt inntil glasset så blomstrer det sopp. Om jeg lar det gå 3 dager mellom hver gang jeg vasker der så ligget det et tykkt lag hvit sopp som har vokst ca 1 cm opp glasset. Hva kan dette komme av og hva gjør jeg for å bli kvitt det? jeg har prøvd alle vanlige vaskemiddel, men soppen er der fortsatt. Vi har ligger med åpen soveromsdør fordi vi vil ha sirkulasjon, så det er ikke fuktig på rommet. Lufter gjør jeg daglig. Endret 1. januar 2007 av Timia
Gjest Asti Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 (endret) .. Endret 17. oktober 2017 av Asti
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Jeg synes det høres kjempeidyllisk og koselig ut, jeg! Men jeg antar det er litt annerledes enn det jeg ser for meg? http://www.visualbliss.co.uk/gallery/artwo...m%20picture.jpg
Hu i Svingen Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har på ren klorin med en liten pensel og lar det tørke av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå