Gå til innhold

Skal dere ikke komme dere ut av sengene snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jo langt inne i det nye året allerede.. og jeg kjeder meg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Samme her. Kjeder ræva av meg og tenkte jeg kunne øve meg på å bli flink på min gitar, men jeg har fyllenerver og tør ikke drite meg ut foran meg selv :(

Kan du ikke lage noe bøll, mysan?

Skrevet

Ja, det har jeg lurt på også, helt siden jeg postet mitt første innlegg her klokken 9nullnull imorgest. Dette er en kjedelig dag!! :eeeh:

Tar den snille versjonen jeg: Kan ikke noen fortelle en vits da?

Skrevet

Does the little mermaid wear an algebra?

Årets første og mest "tørre" vits...

Skrevet
Does the little mermaid wear an algebra?

Årets første og mest "tørre" vits...

:legrine:

Skrevet

Jeg er våken!! og har vært der i noen timer allerede. Stod opp klokken 10.45. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å stå opp kl. 06.30 imorgen for å gå på jobb. Det blir vel allikavel verre på onsdag når jeg skal ha ungene opp av sengene. Idag vekte jeg dem med grytelokk og grøtsleiv klokken 12.00!! etter å først prøvd den gode metoden med å legge meg ned sammen med de og klø de på ryggen og snakke mykt og koselig... men ingenting hjalp så etter å ha ropt på de en halvtimes tid... så var det opp med hamring og smelling på grytelokk!! hehe!! ... ond mor første dagen i det nye året...

Skrevet
.. men ingenting hjalp så etter å ha ropt på de en halvtimes tid... så var det opp med hamring og smelling på grytelokk!! hehe!! ... ond mor første dagen i det nye året...

:ler: Hmmm, hvordan blir det i morgen da? Telefonterror mot ungene fra kl. 9 sånn at de får gradvis tidligere oppvåkning ;) .

Skrevet

:ler:

Det blir en slitsom endring av døgnrytmen for mange etter denne ferien ja. Men kjekt å ha en så handlekraftig kvinne i huset da, det er det nok flere som skulle ha hatt. ;)

Og nå var dagen reddet: Robbie! :hjerter:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, nå er det på tide å våkne.

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Jepp. Nå kjeder jeg meg så fælt at jeg vurderer å gå og vekke mannen. Hmm. Da blir han sikkert furten.

Endret av ayrabeth
Gjest Bellatrix
Skrevet
Jepp. Nå kjeder jeg meg så fælt at jeg vurderer å gå og vekke mannen. Hmm. Da blir han sikkert furten.

Det er da på tide å stå opp nå? :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet
Det er da på tide å stå opp nå?  :sjarmor:

Hehehe... :sjarmor:

Men jeg synes litt synd på han da. Vi la oss 4, ble vekket 6.30 av brannalarm, måtte sitte ute og vente til brannbilene kom, så gikk vi inn igjen og la oss. Jeg sovnet som en stein, men han fikk ikke sove igjen, så han sto opp og kom og la seg klokka 11 omtrent. Så han har ikke sovet så mye.

Skrevet
:ler: Hmmm, hvordan blir det i morgen da? Telefonterror mot ungene fra kl. 9 sånn at de får gradvis tidligere oppvåkning ;) .

Jeg er på jobb imorgen ja så da må jeg ringe. Tenkte jeg skulle gjemme hustelefonen en lur plass på rommet hans, så da MÅ han opp å lete... han er forresten 12 og er totalt avsvimt dersom ingen vekker han. Søsteren på 9 sover litt lettere men jeg ser for meg et slit på onsdags morgen.

Jeg er jo trøtt selv om morgenen men må man så må man...

Skrevet
Og nå var dagen reddet: Robbie!  :hjerter:

Og her får du han en gang til.... hehehehehe!!!!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

*redde min egen dag*

Skrevet
Hehehe...  :sjarmor:

Men jeg synes litt synd på han da. Vi la oss 4, ble vekket 6.30 av brannalarm, måtte sitte ute og vente til brannbilene kom, så gikk vi inn igjen og la oss. Jeg sovnet som en stein, men han fikk ikke sove igjen, så han sto opp og kom og la seg klokka 11 omtrent. Så han har ikke sovet så mye.

Falsk alarm? :nysgjerrig:

Og her får du han en gang til.... hehehehehe!!!!

:hoppe:

Gjest gjesta
Skrevet
Falsk alarm? :nysgjerrig:

Jada, brannalarmen går av samtidig som den i blokka ved siden av, og de bruker å sette den av omtrent 2 ganger i måneden, pga at de suger på matlaging eller noe. Begynner å bli kraftig lei nå, og det gjør brannvesenet også.

Skrevet
Jada, brannalarmen går av samtidig som den i blokka ved siden av, og de bruker å sette den av omtrent 2 ganger i måneden, pga at de suger på matlaging eller noe. Begynner å bli kraftig lei nå, og det gjør brannvesenet også.

Åsså midt på natta/tidlig på morningen da(stryk det som ikke passer) da, da skal man jo sove!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...