pusejenta Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Haffe en fryktelig opplevelse i går. Lang historie kort: Meg og en kompis skulle sette fra oss noen drikkevarer i ganga til leilighetene der han bor. En som han viste hvem var kom labbende. For oss virket det som om han bodde der og han kompisen min spurte og "jeg viste ikke du bodde her". Jeg gikk inn, så plutselig kom han fyren inn og lukket døra forran kompisen min. Det er glassdør og de stod og snakka om noe helt rolig. Han ville ikke slippe han inn..... Jeg så et lurt utrykk i øynene på kompisen min som tenkte at his han gikk vekk fra døra der ingen så han ville han lukke opp etterhvert. Det gikk litt tid og jeg sa at, jeg vil gjerne gå nå....... Men så nektet han meg å gå og dyttet meg hardt tilbake mot betongveggen. Jeg svarte opprørt, du slår ikke ei jente! Så dyttet han meg igjen hardt. Og det var da jeg ble redd og ringte politiet og fortalte at det var en type som gjøv løs på meg. Det neste jeg husker var at han på utsiden plutselig forstod at noe skjedde inne og knuste døra med hånda og fikk tak i typen. Da fikk gikk han ut og labbet rundt hjørnet. Da kom politibilen. Han tok navn og nummer og sa jeg kunne komme ned å anmelde forholdene i morra hvis jeg ville.................. Bør jeg anmelde? Har navnet på personen Jeg vet jo med meg selv at jeg var så redd i øyeblikket at jeg ringte politiet. Heldigvis hadde jeg telefonen lett tilgjennelig og tastet "i skjul"..... Dro til legevakta etterpå for å være sikker på at jeg ikke var blitt påført noen store skader. Nå har de journal på at jeg har vært der og har "bløtvevs" skade i hodebunn. Vondt i hodet i dag (pleier aldri ha vondt i hodet uansett edru/ikke edru dagen derpå) og kroppen generelt. Mamma måtte våkne meg annenhver time i natt for å være sikker i følge legen.
Amanlis Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Dette synes jeg du skal anmelde. Mannen har tross alt påført deg skader.
pusejenta Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 Ps. Han slo etter meg hardt flere ganger og jeg prøvde å forsvare meg så godt som mulig. Tenkte at jeg måtte ikke falle fordi da ville han sparke meg. Klarte å sparke mot skrittet hans men fikk ikke kraft nok da ganga var smal. Ble bare til at han ble kilt mot veggen........... Har liksom ikke lyst heller at han skal slippe unna med dette,,,,,,, Kunne ønske jeg hadde pepperspray!.....................
pusejenta Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 Har bestemt meg, skal anmelde. Han har påført meg skader, og hvis det skjer noe i ettertid kan det ha noe å si for forsikringa.... Selv om saken blir henlagt (om den gjør det) så har han navnet i registeret og da er det lettere å dømme han hvis han skulle gjøre noe lignende senere,,,,,,,
Saeria Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Det var et klokt valg, pusejenta. Sånne typer bør og skal ikke slippe unna med den slags.
Skarv Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Synes også du bør anmelde han,om ikke noe blir gjort kan han gå løs på flere jenter.
Generalfrua Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Helt enig med den beslutningen. Bra du anmelder han. Så ekkel opplevelse du hadde... fortjener en
pusejenta Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2007 Var hos politiet. De hadde problemer med å finne meg i loggen De gikk frem og tilbake og jeg ventet.............. Da det kom til stykke kunne de ikke ta i mot en anmeldelse nå så ringte de just og ville ha mer info om gjerningsmannen. Skulle ringe ned i morra når jeg finner ut mere............ Han kompisen min vet hvem han er. Sikkert sånn de "tar" rett fyr,,,,,,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå