sorrow Skrevet 1. januar 2007 #1 Del Skrevet 1. januar 2007 I de stille netter Føler jeg deg i mine drømmer dog det er med smerte Jeg venter på det magiske øyeblikket Øyeblikket da du vil returnere til meg Jeg venter på mirakelet der du atter en gang er i mine armer slik at jeg kan kysse deg en siste gang Nå da du er borte er alt som er igjen av meg en skygge En skygge av den jeg en gang var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 1. januar 2007 #2 Del Skrevet 1. januar 2007 En liten nyttårsklem er på sin plass i denne stille natt. Du skriver så fantastisk og det får meg til å tenke og gruble.. Ønsker det alt godt og et fint nyttår sorrow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarassi Skrevet 2. januar 2007 #3 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei Tusen takk for at du deler diktene dine. Som å lese om meg selv.De var til stor trøst .Fortsett å skriv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. januar 2007 #4 Del Skrevet 3. januar 2007 Fint og trist på en gang. Får gråten helt opp i halsen av sånn du skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå