Gjest Nattblomst Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Har planer om å få tak i litt julepynt og sånt på salg. Trenger: -juletrebelysning -juletrepynt -juletreduk (sånn til å ha under treet så det ikke drysser nåler på gulvet) -juletrefot -adventsstjerne til å ha i vinduet Hvor finner jeg alt dette? Vet om sånn omtrent hvilke butikker som har juletrepynt, men der stopper det. Det skulle ha fantes en egen JULEBUTIKK...
Gjest ~Alwa~ Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg har aldri vært der selv men julehuset i Drøbak er beryktet for god stemning og fin julepynt. Ellers så pleier de fleste butikker som selger interiør ha en del julepynt som de selger ut nå. Jeg vet Plantasjen har noen fine julestjerner i år, formet som snøkuler med lys i. De er ikke så dyre i utgangspunktet heller. De har også juletrebelysning og julepynt. Endret 31. desember 2006 av Coco Chanel
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Vi kjøpte ny juletrefot i år på Jernia. Den er supersolid med veldig god festepatent (du slipper å streve for å få treet til å stå støtt, umulig å velte). Den kostet 500,- og kommer til å vare i mange år. Har de igjen er den sikkert på salg nå. Anbefales! Ellers tror jeg Plantasjen er store på juleting, og jeg regner med at de har salg for å bli kvitt ting nå. Tror også butikker som Skeidar osv har mye julepynt på salg etter jul. Og Kid, Princess etc har sikkert salg på juletekstiler. Smart å handle disse tingene nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå