Gå til innhold

Ringer meg....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ringer meg når...

Er medlem men vil være litt anonym nå.

Sliter litt med en type som har forhold.

Ble med han hjem en gang og har gjort det noen ganger siden. Han har eller hadde et forhold er ikke sikker lenger for vet at hun tok han på det. Har flere ganger bedt han om å la være å ringe meg men har allikevel truffet han og ting har skjedd. Dama hans vet om det og det værste er at jeg synes om henne, kjenner henne litt.

Han bad meg først om å lyve til henne at, at det ikke hadde skjedd noes osv.

Jeg gjorde som han sa men i ettertid fortalte han henne det allikevel så nå er jeg den dumme. Hvordan skal kunne se henne i øyene når jeg kanskje treffer henne tilfeldig. Unnskylder meg ikke men han virkelig presset og overtalte meg de få gangene jeg møtte han. Tror at det er over mellom den men vet ikke, vil ikke snakke med han eller henne. Syns hele greia er helt jævlig.

Er det noen som har hatt det slik. Samvittigheten tar knekken på meg, føler at jeg har ødelagt forholdet selvom han er en drittsekk utenom også, det er nok best for henne i utgangspunktet at det er slutt men allikevel sliter jeg pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Å ha dårlig samvitighet er bare menneskelig og du kommer sikkert ikke til å kunne se henne i øynene på lenge.....

det som kunne ha vert til hjelp er å prate med henne si at du hadde satt deg i en vanskelig situasjon og legge kortene på borde,kansje til og med hun er takknemmelig for at det skjedde slik at hun kvittet seg med det byllen av et mannfolk....

Hvem vet...

Tror det vill lønne seg og se problemmet i øynene.....

Det er det jeg ville ha gjort....

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva skal dere egentlig med denne dusten?

Ikke så mange menn å velge mellom hos dere eller -?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...