Gjest Tweek Skrevet 2. januar 2007 #21 Skrevet 2. januar 2007 Siden det er snakk om Joico her.. ← Det er jo faktisk ikke det da...
skanky Skrevet 2. januar 2007 #22 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Det er jo faktisk ikke det da... ← Hehe.. vel, ikke i utgangspunktet kanskje, men det ble nå nevnt! Og jeg anbefaler det! Redken er egentlig litt humbug prismessig, i andre land er det billigmerke. Det er Kerastase som er L'Oreals luxusprodukt for salonger. Men Redken er bra det, for all del - bare kanskje en smule oppskrytt og opp-priset i Norge. Edit: Og siden det er snakk om Kerastase her.. : Kerastase Nutritive Masqueintense er den beste hårmasken i verden for tørt hår! Endret 2. januar 2007 av skanky
Lourdes Skrevet 2. januar 2007 #23 Skrevet 2. januar 2007 .... Edit: Og siden det er snakk om Kerastase her.. : Kerastase Nutritive Masqueintense er den beste hårmasken i verden for tørt hår! ← Støtter opp om denne. Veldig bra denne også ja.
Philippa Skrevet 3. januar 2007 #24 Skrevet 3. januar 2007 Det er jo faktisk ikke det da... ← Men er det ikke greit å få tips om produkter som andre synes er bedre?
skanky Skrevet 4. januar 2007 #25 Skrevet 4. januar 2007 Men er det ikke greit å få tips om produkter som andre synes er bedre? ← Nettopp! Det var ikke meningen å kuppe tråden eller noe.. Jeg ønsker bare at Tweek og alle dere andre her på kvinneguiden skal få mykt, glansfullt og ufattelig vakkert hår
kitekatt Skrevet 4. januar 2007 #26 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg finner ikke herbal krukke noen sted. . Hvor var det du kjøpte den kitekatt? Men jeg ser på hjemme siden at det er flere krukker, men det det den rosa care mask? http://www.herbal-essences.co.uk/rainforest/intensives.jsp ← Hm, kjøpte den på Meny på Grorud senter Det er ikke rainforest, men den vanlige. Det står bare Herbal Essences og under: For tørt, skadet og behandlet hår. Lagt til: Fant den på H&M på Stovner også når jeg handlet i helgen... Endret 7. januar 2007 av kitekatt
Gjest nalle-maja Skrevet 7. januar 2007 #27 Skrevet 7. januar 2007 Hvilket produkt fra Redken passer hår som blir fett en dag etter vask?
Gjest Tweek Skrevet 7. januar 2007 #28 Skrevet 7. januar 2007 Ja, jeg så det på ica maxi Når greide jeg håret før jeg vasket det, men det ble nesten ikke floker Litt vanskelig å si noe annet når jeg har brukt det en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå