Gå til innhold

Redken All Soft

Gjest Bibbe

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mye bra om den, og jeg tenkte på å kjøpe den. Men det er jo så mange forkjellige.

Er det den brune conditoner som er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok!

Jeg syntes håret mitt er så tørt (hadde 2 permanenter i høst, som det ble krøller i 3 dager av :( )

Har klippet det 2-3 ganger, og jeg bruker hårkur hver gang jeg vasker håret. (som er hver dag nesten fordi hvis ikke klør det som faen i hodebunnen siden ejg har noen små sår aktige greier der)

Håret mitt er veldig flokete, noe det ikke har vært før. Men den krukka, skal jeg la det være i håret eller skylle det ut etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ha det i håret i 20 min eller noe, jeg har aldri tid så jeg bruker kun noen få min :ler: så skal du skylde det ut..

tror ikke du burde bruke kur hver dag, ikke så bra for håret det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt å bruke Redken All Soft hårkur. Synes den er kjempebra så langt! Har også ganske tørt hår, og jeg synes håret så mindre tørt ut etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE begeistrert for Redken. Har prøvd mange av produktene, men mange av de har faktisk endt i søpla halvfulle.

Etter noen uheldige episoder hos frisører i Asia, var håret mitt helt ødelagt. Tørt og flisete. Frisørene ville ikke farge det eller gjøre noen ting fordi det var så ødelagt.

Ble anbefalt av en frisør å bruke Joico K-Pak. Vasker håret hver dag og brukte da hårkuren og balsamen om hverandre annenhver dag. Neste gang jeg var hos frisøren (en annen), sa hun "Jøss så sunt og flott hår du har!" Dette var ca 3-4 måneder etter at håret mitt var erklært "ødelagt"!

Ellers sverger jeg til KMS sine produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke så begeistrert for Redken, føler det nesten er for mye pleie eller noe i denm så håret føles fett ut etter på.

Bruker KMS sliker til vanlig og Biotherms hårkur når jeg kurer det. Det er den absolutt beste hårkuren jeg har brukt, og jeg har prøvd mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er jo klart alle kan ikke like et produkt men jeg kommer nok til å prøve det likevel :)

Så det er krukka som er best? Jeg ville egentlig tatt den der "brune" flaska jeg, eller er ikke den likebra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Jeg syntes håret mitt er så tørt (hadde 2 permanenter i høst, som det ble krøller i 3 dager av :( )

Har klippet det 2-3 ganger, og jeg bruker hårkur hver gang jeg vasker håret. (som er hver dag nesten fordi hvis ikke klør det som faen i hodebunnen siden ejg har noen små sår aktige greier der)

Håret mitt er veldig flokete, noe det ikke har vært før. Men den krukka, skal jeg la det være i håret eller skylle det ut etterpå?

Jeg hadde også to permanenter på få dager og håret mitt ble helt herpa. Sliter enda 6 mnd senere. Bruker hårkur hver dag, men som balsam. Dvs, at jeg bare har det i noen min (mens jeg såper meg inn). Jeg bruker Redkens heavy Cream hårkur, MEN jeg har funnet ut at herbal Essences sin hårkur (den på krukke) faktisk gjør håret mitt glattere og mindre flokete. Vil ikke påstå at den er bedre enn Redken sin, men for meg fungerer den faktisk bedre. Likte den aldri tidligere, men nå funker den som fy ..også koster den jo myyyyye mindre. Prøv - verdt et forsøk ihvertfall :) Også kan du helelr bruke Redken feks når du faktisk HAR tid til å la den virke i 15 min (det gjør jeg). Føler at den ikke får virke optimalt i bare et par min uansett, så føler det er "sløsing" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også to permanenter på få dager og håret mitt ble helt herpa. Sliter enda 6 mnd senere. Bruker hårkur hver dag, men som balsam. Dvs, at jeg bare har det i noen min (mens jeg såper meg inn). Jeg bruker Redkens heavy Cream hårkur, MEN jeg har funnet ut at herbal Essences sin hårkur (den på krukke) faktisk gjør håret mitt glattere og mindre flokete. Vil ikke påstå at den er bedre enn Redken sin, men for meg fungerer den faktisk bedre. Likte den aldri tidligere, men nå funker den som fy ..også koster den jo myyyyye mindre. Prøv - verdt et forsøk ihvertfall :) Også kan du helelr bruke Redken feks når du faktisk HAR tid til å la den virke i 15 min (det gjør jeg). Føler at den ikke får virke optimalt i bare et par min uansett, så føler det er "sløsing" :)

Jeg har aldri likt herbal, føler håret mitt blir hardt og mer/likemye floker. Men har aldri prøvd den krukka. Kanskje jeg skulle kjøpe den i morra da.. Prøve værtfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krukka er en kur, den flaska er vel "bare" en vanlig balsam?

Jeg brukte hele serien da jeg hadde ekstremt tørt hår for en tid tilbake og var veldig fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt herbal, føler håret mitt blir hardt og mer/likemye floker. Men har aldri prøvd den krukka.  Kanskje jeg skulle kjøpe den i morra da.. Prøve værtfall ;)

Nei jeg liker heller ikke shampooen og balsamen til herbal, derfor ble jeg så overrasket. Hadde akkurat samme erfaring som deg, stritt, hardt og rart. Men krukka fungerer veldig fint for meg nå altså :) Den tar virkelig kverken på flokene mine, som deg sliter jeg med MYE floker, selv når jeg hadde helt glatt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØr jeg tok permanent hadde jeg ikke mye floker og de gikk fort ut, men skal kjøpe den i morra så for vi se ;)

Bruker du den bare et par minutter?

Jeg brukerkur hvergang jeg vasker håret men har det ikke i veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FØr jeg tok permanent hadde jeg ikke mye floker og de gikk fort ut, men skal kjøpe den i morra så for vi se ;)

Bruker du den bare et par minutter?

Jeg brukerkur hvergang jeg vasker håret men har det ikke i veldig lenge.

Ja bare som en balsam (mens jeg såper meg inn og shaver under armene, ca 3 min kanskje?) derfor synes jeg det er liten vits i å bruke dyre saker, det bruker jeg helelr litt lengre ca en gang i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er jo klart alle kan ikke like et produkt men jeg kommer nok til å prøve det likevel :)

Så det er krukka som er best? Jeg ville egentlig tatt den der "brune" flaska jeg, eller er ikke den likebra?

Den brune flaska er faktisk en av de som har endt halvfull i søpla. Den lukter forferdelig og håret ser fett ut!!!

Skjønner at ikke alle liker samme produkter, men måtte bare advare om akkurat den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte Redken All Soft tidligere, og syntes den var helt grei. Nå bruker jeg Joico, og synes de produktene er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er snakk om Joico her..

Det er salg på Joico-produkter på www.hqhair.com. Kjøpte forleden dag shampo og balsam til £3.50 hver, og kun £1.10 i frakt :) Ser ut som det blir utsolgt kjapt (spesielt K-pak produktene), så raska på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...