Gjest Fjellsippa Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Det virker som om det blir færre og færre som røyker. Dette gjelder både blant mine venner og blant kolleger på jobb. Hva med deg? Røyker du? I så fall er kanskje dette et fint tidspunkt å slutte på.
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Røyker ikke, og har aldri gjort det heller.
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Jeg røyker ikke, òg er stolt over det! Siden omtrent alle vennene mine røyker...! Bruker litt snus i porsjonsposer noen ganger på fest, men ikke ofte!
Gjest Madam Felle Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Jeg røyker, og har ingen planer på å slutte heller. Bryr meg faktisk fint lite om hva andre gjør, for jeg klarer fint å styre mitt eget liv som jeg vil. Jeg drikker ikke alkohol heller, selv om de fleste gjør det. Kanskje jeg burde begynne med det, siden det er så vanlig?
Gjest Valiant Thor Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 nei jeg har ikke en gang holdt i en røyk
Gjest Tweek Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Jeg røyket i 3 år og har holdt meg i snart 1 år
kitekatt Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har røyket siden jeg var 13 årf, dvs. i .....18 år *skriiiik* Med unntak av 1 år da jeg var gravid og ammet. Men jeg og mannen har nyttårsforsett, å slutte å røyke, så idag blir forhåpentligvis siste dagen vi røyker tiden vil vise, men vi vil ihvertfall forsøke alle monner drar uansett!
Brunhilde Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg var (stor)røyker i 20 år og nå har jeg vært røykfri i 3,5 år. Jeg klarer også å ikke bry meg om hva andre gjør, men jeg aksepterer ikke lenger at noen røyker i mitt hjem og jeg er takknemlig for røykeloven som gjør at jeg kan møte mine allergiske venner på byen. (Jeg må flire litt av engasjementet ditt, Madam Felle, men for all del, bare fortsett å røyke du, det skader ikke meg. ) Endret 31. desember 2006 av Brunhilde
Gjest Deception Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 Jeg røyker ikke, og har aldri prøvd. Mannen røyker heller ikke, og ingen av vennene mine. Lukta av tobakk er det verste jeg kjenner.
Gjest Madam Felle Skrevet 31. desember 2006 #10 Skrevet 31. desember 2006 Jeg var (stor)røyker i 20 år og nå har jeg vært røykfri i 3,5 år. Jeg klarer også å ikke bry meg om hva andre gjør, men jeg aksepterer ikke lenger at noen røyker i mitt hjem og jeg er takknemlig for røykeloven som gjør at jeg kan møte mine allergiske venner på byen. (Jeg må flire litt av engasjementet ditt, Madam Felle, men for all del, bare fortsett å røyke du, det skader ikke meg. ) ← Jeg er bare litt lei av folk som skla ha meg til å slutte, fordi "alle" andre rundt meg slutter Men en gang kommer jeg nok til å slutte, men det må være når jeg selv er motivert for det
Brunhilde Skrevet 31. desember 2006 #11 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg er bare litt lei av folk som skla ha meg til å slutte, fordi "alle" andre rundt meg slutter Men en gang kommer jeg nok til å slutte, men det må være når jeg selv er motivert for det ← Gjett om jeg kjenner meg igjen? På den annen side, da jeg endelig ville slutte gikk det fasktisk ganske lett. Endret 31. desember 2006 av Brunhilde
Gjest Madam Felle Skrevet 31. desember 2006 #12 Skrevet 31. desember 2006 Gjett om jeg kjenner meg igjen? På den annen side, da jeg endelig ville slutte gikk det fasktisk ganske lett. ← Jeg tror også det går greit, så lenge man er motivert for det. Men av en eller annen merkelig grunn, så er jeg ikke det nå. Burde jo egentlig være det, siden man vet alt det man vet om å røyke. Men jeg håper jo at jeg blir det en dag
Gjest Ulva35 Skrevet 31. desember 2006 #13 Skrevet 31. desember 2006 Jeg røyker, og har ingen planer på å slutte heller. Bryr meg faktisk fint lite om hva andre gjør, for jeg klarer fint å styre mitt eget liv som jeg vil. Jeg drikker ikke alkohol heller, selv om de fleste gjør det. Kanskje jeg burde begynne med det, siden det er så vanlig? ← Som jeg skulle skrevet det selv
*Lene* Skrevet 31. desember 2006 #14 Skrevet 31. desember 2006 Heldigvis klarte jeg slutte å røyke, og det er straks 4 år siden!!!
Gjest Skya Skrevet 31. desember 2006 #15 Skrevet 31. desember 2006 Ja, jeg tror faktiske det blir færre og færre røykere. Man kan kanskje si at Høybråten lyktes med de tiltakene han satte igang. Jeg har iallefall vært røykfri i snart et år, og det går kjempebra. Er også flere i vennegjengen min som har sluttet i løpet av det siste året.
Gjest bada Skrevet 31. desember 2006 #16 Skrevet 31. desember 2006 Nei, har aldri røykt. Fikk overdose av storrøykende foreldre i oppveksten, tror jeg. Men nå har de heldigvis sluttet begge to.
chaos Skrevet 1. januar 2007 #17 Skrevet 1. januar 2007 Er en røyker...har røykt siden jeg var 16... Nå vil jeg gjerne slutte en dag, men det skal være fordi jeg vil det selv...ikke fordi andre mener det.....
Tusseline Skrevet 1. januar 2007 #18 Skrevet 1. januar 2007 Jeg røyker ikke, og har heller aldri prøvd.
Gjest Tweek Skrevet 1. januar 2007 #19 Skrevet 1. januar 2007 Ja, jeg tror faktiske det blir færre og færre røykere. Man kan kanskje si at Høybråten lyktes med de tiltakene han satte igang. Jeg har iallefall vært røykfri i snart et år, og det går kjempebra. Er også flere i vennegjengen min som har sluttet i løpet av det siste året. ← Det er det som er så irriterenes. Det er jo ingen som vil inrømme høybråten klarte det Jeg har å holdt meg snart et år, gikk utrolig greit faktisk! Nei, har aldri røykt. Fikk overdose av storrøykende foreldre i oppveksten, tror jeg. Men nå har de heldigvis sluttet begge to. ← Hehe, når jeg slutta ble pappa så stolt at han å slutta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå