lillesky Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg elsker å gå med joggesko, men nå synger mine brune/rosa Zara joggesko på siste verset. Trenger tips om pene hverdags joggesko. Som er gode å gå i, holder en stund og er litt feminine. Noen tips til butikker, gjerne på nett? Og konkrete modeller, gjerne link? Endret 31. desember 2006 av lillesky
mee mee Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 (endret) bianco pleier å ha noen i blandt.. kveliteten er ikke den beste, og egentlig heller ikke så gode å gå i.. men jeg pleir å kjøpe fordet Endret 31. desember 2006 av mee mee
Gjest Shayla Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Nike har mye pene og fine joggesko, så om du går innom en stress butikk eller noe.. På nettet finnes jo også en hel haug.. http://www.2sko.no/ http://www.smartgirl.dk/ www.josefssons.no www.ellos.no www.laredoute.no her har de hvertfall noe du kan titte litt på . Vet ikke helt hva du liker men... Jeg går selv bare med joggesko og kan virkelig anbefale Nike Shox.
lillesky Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 Supert! Skal kikke litt på dine linker, og sjekke ut Nike Shox. Titter litt på Le Coq sko nå, synes de er ganske fine. Jeg liker lette og nette sko. Svart og brunt er jo veldig safe, men kunne tenkt meg et par litt kule joggesko også.
Gjest Shayla Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 (endret) De nike shox skoa som bare har en demper og ikke to er ganske nette og fine faktisk. Endret 31. desember 2006 av Shayla
Gjest Borghild Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Puma har også mange fine. Og de er veldig gode å gå i.
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Puma har også mange fine. Og de er veldig gode å gå i. ← Jeg har hatt Puma joggesko og var veldig fornøyd! De var i skinn, så de holdt seg veldig bra, brukte dem hver dag både sommer og vinter i mange år. Og de var veldig gode å gå i. Tror jammen jeg skal vurdere å kjøpe meg et nytt par.
Gjest Deception Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Jeg kjøpte noen svarte Nike Shox i høst, og er kjempefornøyd. Modellen er veldig nett og smal, og har et slags mønster preget inn i skinnet, samt bronsefargede detaljer. Prisen var 1200, og det er de mest komfortable skoene jeg har hatt på lenge.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Titter litt på Le Coq sko nå, synes de er ganske fine. ← Og så er de supergode å gå i! Endret 1. januar 2007 av Mrs. Potter
Søtpotita Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Titter litt på Le Coq sko nå, synes de er ganske fine. Jeg liker lette og nette sko. Svart og brunt er jo veldig safe, men kunne tenkt meg et par litt kule joggesko også. ← Diggar mine brune Le Coq Men neste kjøp blir nok nokon meir fargerike Kanskje eg skal følga med i denne tråden Det blir vel salg på Lillevinkelsko snart også.
Rexina Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Puma har også mange fine. Og de er veldig gode å gå i. ← Ja Forguder mine Puma sko. De er veldig behagelige og av god kvalitet. Hatt de i tre år nå, og de er like fine, selv etter å ha blitt vaska endel.
Kantalopa Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 Diggar mine brune Le Coq Men neste kjøp blir nok nokon meir fargerike Kanskje eg skal følga med i denne tråden Det blir vel salg på Lillevinkelsko snart også. ← Det kan også være lurt å følge med på Trapes Sko i Storgata 8 om du bor i Oslo, der har vi kjøpt mange par le coq sportif på salg, opptil 60%. De har også mange andre merker.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har puma og er kjempefornøyd! Kjøpte mine på halv pris hos ellos eller josefssons en gang det var "50% på en vare"
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #14 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har noen fra Pepe Jeans som jeg synes er både kule og gode å gå i. Blanding av nylon og skinn. Men de er veldig langt fra vanntette, de blir gjennomvåte bare de SER vann, så om jeg skal kjøpe nye tror jeg jeg kommer til å velge noen i bare skinn, som er lettere å impregnere...
eva84 Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 var nettopp på Trapes Sko i Storgata og kjøpte le coq sportif på salg der. Nesten 50% tror jeg. www.trapessko.no
Gjest -eline- Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 Lillevinkel sko har mange fine. de merkene de fører (som jeg har prøvd) er i hvertfall gode å gå i og solide
Gjest Catwoman Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 Ser sånne sko overalt jeg. Dna og trend sko pleier å ha endel fine.
Gjest Deception Skrevet 3. april 2007 #18 Skrevet 3. april 2007 Diesel har fine sneakers som er sinnssykt gode å gå i. Jeg har to par derfra.
Philippa Skrevet 4. april 2007 #19 Skrevet 4. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med Nike og Puma. Fine å se på og gode å gå i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå