Gå til innhold

Gamle/tomme/ikke lengre i bruk parfymeflasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med parfymeflaskene? Enten de er tomme, gamle eller ikke lenger i bruk.

Kaster dere dem, eller står de på ei hylle på badet. Mange av flaskene er jo svært dekorative/flotte å se på.

Tidligere har dem gått rett i søpla, men nå er jeg usikker på om jeg skal la de stå til "pynt" - noen som har kommentarer/innspill på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleide å ta vare på dem før, men nå kaster jeg dem bare..

men mange er som du sier veldig fine da, ikke alltid jeg har samvittighet til å kaste dem.

Skrevet

Hvis det er noen ekstra fine(som f.eks. L'air du Temps), så tar jeg vare på dem. Noen typer går det jo an å fylle på igjen og. Ellers går de rett i søpla.

Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å ta vare på gammle flasker, hvis du ikke noen gang kommer til å bruke de så er det vel liten vist.. Er andre ting man kan bruke som dekorativ..

Jeg kaster dem hvertfall.

Kan jo ikke ta vare på alt heller:)

Skrevet

Jeg har begynt å samle på de. Ser lekkert ut på ei hylle! :)

• 1 år senere...
Gjest Spydeberg ungdomsskole
Skrevet (endret)

Hei:)

vi har en elevbedrift på skolen vår der jeg og gruppa mi skal lage parfyme.

men problemet vårt er at vi ikke har parfymeflasker. så hvis noen her har mange tomme flasker som er like så kan de kanskje ta kontakt med oss.

E-mail:

xxx :gjeiper:

HÅPER VI HØRER NOE AV NOEN HER.

E-postadresse fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Hei elevbedriften! Jeg ville ikke anbefalt å bruke gamle parfymeflasker, da det kan sitte rester igjen av gammel parfyme i disse. Og da dere "utgir" dere for å selge merkeparfyme. Dere kan heller kjøpe tomme flasker fra nettbutikk/ebay. Her er noen på 10 ml fra ebay. Og her er noen 15 ml glassflasker, noe dyrere, men også finere. :)

Legg merke til at på slike "tomme" flasker, har dere også plass til å plassere egen etikett.

Skrevet

Heia,de går rett i søppla, for min del syntes jeg det ser rotete ut med flaskene framme ;-))

• 2 uker senere...
Gjest Elevbedriften
Skrevet
Hei elevbedriften! Jeg ville ikke anbefalt å bruke gamle parfymeflasker, da det kan sitte rester igjen av gammel parfyme i disse. Og da dere "utgir" dere for å selge merkeparfyme. Dere kan heller kjøpe tomme flasker fra nettbutikk/ebay. Her er noen på 10 ml fra ebay. Og her er noen 15 ml glassflasker, noe dyrere, men også finere. :)

Legg merke til at på slike "tomme" flasker, har dere også plass til å plassere egen etikett.

Tusen takk for hjelpen frøken:)

vi skal kanskje kjøpe de med 15ml!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...