wondergirl Skrevet 31. desember 2006 #1 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg trenger noen gode tips til hva jeg kan gjøre i morgen, synes alltid 1. nyttårsdag er en litt melankolsk dag. Gruer meg til å tilbringe dagen alene, føler at jeg må gjøre noe som holder meg i ånde så jeg slipper å gruble for mye over mitt berg-og dalbaneår i 2006. Det meste er jo stengt, og de fleste jeg kjenner vil vel helst være hjemme og slappe av sammen med kjærestene sine, så hva skal jeg finne på uten å gå på veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 31. desember 2006 #2 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har avtalt kafé med ei venninne - men hva med å gå på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2006 #3 Del Skrevet 31. desember 2006 Sove virkelig lenge? Deilig. Nyte siste dagen før jobb starter igjen? Her har det vært mye fest den siste uken, med stadig tilbud om det ene eller det andre, så det å ha en dag der jeg vet at de fleste ligger med snuten begravd i hodeputen ute av stand til å løfte telefonen gjør at jeg kan gjøre det samme. Jeg ser frem til det jeg da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå