Gå til innhold

Montana eller andre hyllesystem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hyllesystem til å henge på veggen, blant annet under tv (til diverse komponenter og til oppbevaring av cd/dvd plater etc). Har sett litt på Montana, og syns det er veldig mange fine komponenter og kombineringsmuligheter. Men de er ganske dyre, så lurer på:

Hva koster en Montanamodul (standardmodulen)?

Noen som vet om alternative modulordninger? (som kan henges på vegg og som gjerne har ulike dybder og ulike komponenter, gjerne også ulike fargemuligheter) ?

Noen her som har Montanta? Fornøyd?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er forskjellige dybder og prisen varierer deretter, men 70 x 70 cm  i dybde 30 cm med 4 hyller i standardfarge hvit (koster ekstra hvis man skal ha andre farger enn standard hvit og sort) koster ca. 2.800,- (husker ikke helt nøyaktig).

Jeg har de siste årene kjøpt en og en modul med noen måneders mellomrom. Er veldig fornøyd, bortsett fra at de lett får riper, småsår. Anbefaler å kjøpe gjennomsiktige plastmatter (får kjøpt Montana sine, men går sikkert å kjøpe lignende hos Ikea og skjære til). Jeg har også skrivepult i samme serie, og den har holdt seg ganske fin.

Tusen takk for svar!

Kjøper du via Tannum? Er det lang leveringstid?

Jeg har vært inne på hjemmesidene til Montana og forsøkte meg på tegneprogrammet, men fikk det ikke til, syns det ble så knotete. Skulle gjerne hatt litt hjelp til å planlegge hyllene, men dette gjør de kanskje hos forhandler?

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk! Og godt nytt år til deg og Vanedis! :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Har nå akkurat bestilt meg tv-reol, og fikk da med meg prislisten. Var litt billigere enn det jeg svarte deg.

Riktig pris for 1112 (70 x 70 cm med kryss)

Standardfarger (White, Nordic og Fjord):

30 cm dyp: kr. 2.065,-

38 cm dyp: kr. 2.538,-.

Om du lurer på pris på andre moduler e.l., kan jeg evt. sjekke for deg. :)

Åja, kan du det?

Jeg skal ha 4(?) moduler 30 cm dyp med en hylleplate i,

1 stk 38 cm dyp med magasininndeling (til LP plater, tenkte jeg)

Også må jeg ha til CD plater. Har sett på de lange smale modulene med skuffer, egner de seg til CD? Hvor store er de og hva koster de mon tro?

Hvis du lett finner ut av det setter jeg pris på det, men ikke ta deg mye bry. Jeg bør vel egentlig ta meg en tur til Tannum og snakke med noen der ;)

Skrevet (endret)

..

Endret av Asti
Skrevet

Jeg har også Montanahyller og er storfornøyd! Har faktisk ikke opplevd at de lett får sår/rifter, men nå har de vel ikke akkurat vært utsatt for stor belastning heller....

Godt valg. Du kommer til å bli kjempefornøyd. Synes absolutt de er verdt pengene.

Når det gjelder andre hyllesystemer, så tror jeg det ikke det finnes så mye som kan sammeliknes. Tror en eller annen italiensk produsent ble solgt hos Tannum en periode, men kvaliteten var visst så dårlig at de ikke ville selge de mer. Og det sier jo litt.

Kjøp hos Tannum. Jeg har veldig dårlig erfaring med en annen leverandør av Montana i Oslo.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen takk for svar begge to! :smilyblomst:

Og det blir nok Montana ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...