Gjest Gjest_sweetie_* Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Ja...jeg er da i fred med å bli kjent med en fyr som er aldeles nydelig....men det er noe som er litt skremmende for meg. Jeg er en veldig enkel jente...joda...liker fashion og dette her, men har ikke den mest fasjonable fortiden. Jeg har alltid vært sammen med gutter med høyere utdannelse, og som klarer seg fint økonomisk, og det er noe jeg rspekterer. Men denne her er annerledes....i den forstand at jeg tror han er "rik"....ja...klokker til mangfoldige 1000', klær jeg kan drømme om å kjøpe, hus som koster en formue.... Synes det er litt skummelt jeg....men vi er så lik på mage ting, nesten alt....Vet ikke helt hva jeg vil frem til her, kanskje jeg bare er rar? Men han er fra en helt annen verden enn jeg.... *tenker for mye*
~white lady~ Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Vel, hva er egentlig problemet da? Tenk så flott å ha en rik kjæreste som kan spandere middager og dyre, fine gaver Bedre det enn å ha en lutfattig student-kjæreste som jeg har...
*Emma* Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Er vel bare supert athan har masse penger - så lenge dere kommer godt overens og har det fint sammen. Og hvis du fortsatt hadde hatt det om han var lutfattig.... Sålenge fyren er ålreit hadde ikke jeg brydd meg om pengene, enten han hadde mye eller lite. (Jeg har dårlige erfaringer m folk som har mye penger...fra jobbsituasjon....de hadde mye og levde helt annerledes enn meg og forsto ikke at ikke alle andre hadde det som dem....de var veldig overfladiske og egoistiske....) Men du vet jo om han er en av dem eller ikke....ogom du bryr deg om han er sånn....eller ikke... Liker du fyren syns jeg ikke det at han har penger skal hindre deg iå bli bedre kjentmed ham.....Kjør på. Endret 31. desember 2006 av *Emma*
Nelle Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Helt enig! Hvis du liker ham, så vær sammen med han. Enkelt og greit. Gjør bare ikke den tabben at du føler deg "mindre" enn han pga. han er den av dere som har penger. For du er nemlig ikke mindre enn han av den grunn. Penger er ikke alt
Gjest Gjest_sweetie_* Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Hehe...takk for gode råd. Nei jeg føler meg ikke "mindre" enn ham eller noe...og han virker veldig jordnær....det er bare det at jeg ikke er så flink til å ta imot...dere vet...ting og sånn Nå er dette helt i startfasen da, men det er vel det at jeg aldri har vært borti mennesker med penger før. Har ikke brydd meg heller.... Jeg er en jente med god økonomi, fine klær og bra leilighet, men jeg er ikke rik...langt ifra. Kanskje jeg ser på for mye filmer...jente møter gutt, han er velstående, svigerforeldre som ikke vil ha trash i familien Skal selvsagt ta alt med en klype salt....han HAR faktisk leilighet i syden, med basseng Haha...
Gjest Valiant Thor Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Bedre det enn å ha en lutfattig student-kjæreste som jeg har... ← Så hvorfor er du sammen med han da `?
Grendel Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Han har nok godt av å få seg en fornuftig arbeiderklassekjærest som kan banke litt menneskevett inn i ham Og hør her: Han er ikke mer verdt enn noen andre bare fordi han har mer penger, han er ikke mer skummel eller annerledes annet i det enn at han muligens er bortskjemt og har et "avslappet" forhold til penger.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Hehe...takk for gode råd. Nei jeg føler meg ikke "mindre" enn ham eller noe...og han virker veldig jordnær....det er bare det at jeg ikke er så flink til å ta imot...dere vet...ting og sånn Nå er dette helt i startfasen da, men det er vel det at jeg aldri har vært borti mennesker med penger før. Har ikke brydd meg heller.... Jeg er en jente med god økonomi, fine klær og bra leilighet, men jeg er ikke rik...langt ifra. Kanskje jeg ser på for mye filmer...jente møter gutt, han er velstående, svigerforeldre som ikke vil ha trash i familien Skal selvsagt ta alt med en klype salt....han HAR faktisk leilighet i syden, med basseng Haha... ← Jeg forstår alt du sier, men det forteller meg ingen ting, om kjærlighet.
Gjest Gjest_sweetie_* Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Vel...kan vel ikke si at det er så mye kjærlighet i bildet enda...vi har så vidt blitt kjent...Men hva er det den sangen heter ; Sometimes love just ain't enough? Det er det som er greien her...at vi lever i to forskjellige verdener....jeg er en jente som har vært selvstendig fra jeg var veldig ung, og har måttet jobbe ræven av meg for at livet mitt ikke skulle kollapse totalt. Han er fra en verden der mamma og pappa har tatt godt vare på ham, men hus i syden og ja; Den ideelle verdenen..... Skal selvsagt bli bedre kjent med ham og se hva som skjer....det er bare det at jeg ikke er og vil aldri bli en "gold digger"....Så om det skjer mye ting og turer, så vil jeg ikke oppfattes som om jeg tar imot det ene etter det andre, fordi jeg ikke har råd til alt dette... Det ER jo fordi jeg ikke har råd, men...skjønner dere hva jeg mener? Denne fyren elsker å reise, og om det skulle bli oss som kjærester, så er det ikke en luksus jeg kan unne meg til gud og enhver tid.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Jeg syns ikke du skal gruble mer på dette,ta en dag av gangen.
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2007 #11 Skrevet 1. januar 2007 Bli bedre kjent med han og se hvordan han er når dere ikke er ukjente for hverandre. Kan hende han ikke er så bortsjemt som han virker. Også rike kan sikkert være fornuftige
~white lady~ Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Så hvorfor er du sammen med han da `? ← Vel, som noen skrev lenger opp- penger er ikke alt!
Dragoline Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 Synes det høreslitt rart ut jeg " fra en annen verden" hvorfor? Hvis du er interessert i han skal du se på han som du ville gjort med en annen mann/gutt Hvorfor har pengene noe og si her? det er hans penger ikke dine! Han har sitt liv og du har ditt. Hvis du skal gå rundt og tenke på at han har masse penger, synes jeg det er noe rart med deg. Du er ikke vant med mye penger, men du får vel ikke mer penger fordi om du er sammen med han? Som du sier har dere nettopp blitt kjent. Vurder han som en mann uten penger du..... Hvis han vil spandere ting på deg, hvorfor ikke ta den opplevelsen når den eventuelt kommer....hvis den kommer. Blir du skuffet hvis han ikke ber deg på tur? Det viktigste her er hvordan HAN er og ikke pengene hans. Det er jo bare ting og har ingenting med dere to og gjøre..... Dette er min mening da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå