Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk fikk en Aloe Vera rensesåpe for tørr ansiktshud til jul, og ble veldig fornøyd med den. Har også forsøkt shampoo og balsam i samme serie med like godt hell.

Lurer på om jeg skal teste ut flere produkter i serien også.

Er det noen som har ærfaringer innen hudpleieserien til Dr.Melumad?

Her er en link til produktene: Dr. melumad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, disse har jeg en del av. Har en nær venninne som selger. :)

Aloe Vera first aid gel er rene førstehjelpsskrinet, så den er et must i vårt hus.

I Dead Sea Spa-serien har jeg vært veldig fornøyd med ansiktskremen. Det er også en peeling-dusjsåpe som er veldig god der. Og cellulittkremen funker faktisk...det samme gjør serumet... ;)

Mannen min har også et par produkter som han er veldig fornøyd med.

Seven Herbs har jeg ikke prøvd, men har hørt flere som er veldig fornøyd.

Fotkremene er helt utrolig fantastiske!

After Sun er veldig god å ha, for den kjøler så herlig godt.

Oleosome Eye Gel er veldig god mot mørke ringer under øynene og for å våkne om morgenen...

Jeg har også hatt en del produkter i en serie fra Dr.Melumad. Den kommer i hvite flasker. Har hatt ei stor krukke med bodylotion og flasker med shampo og balsam som jeg har vært kjempefornøyd med. Men de fant jeg ikke igjen på nettsiden...håper ikke de har slutta med det...

Oppsummert er mine favoritter: Aloe Vera First Aid Gel, den hvite krukka med bodylotion og fotkremene. ;)

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Aloe Vera first aid gel er rene førstehjelpsskrinet, så den er et must i vårt hus.

I Dead Sea Spa-serien har jeg vært veldig fornøyd med ansiktskremen. Det er også en peeling-dusjsåpe som er veldig god der. Og cellulittkremen funker faktisk...det samme gjør serumet... ;)

Oleosome Eye Gel er veldig god mot mørke ringer under øynene og for å våkne om morgenen...

Jeg har også hatt en del produkter i en serie fra Dr.Melumad. Den kommer i hvite flasker. Har hatt ei stor krukke med bodylotion og flasker med shampo og balsam som jeg har vært kjempefornøyd med. Men de fant jeg ikke igjen på nettsiden...håper ikke de har slutta med det...

Oppsummert er mine favoritter: Aloe Vera First Aid Gel, den hvite krukka med bodylotion og fotkremene. ;)

Hjemme hos mamma og pappa har denne first aid krukken med aloe vera stått i kjøleskapet siden jeg var i tidlig tenårene. Og den er som du sier en must for den fungerer mot og på alt :Nikke:

Disse flaskene høres ut som de jeg har forsøkt. De er hvite, ganske store med grønne etiketter med hvit skrift på eller omvendt. Stemmer det?

De var hvertfall veldig gode og noe jeg gjærne skulle fortsette med å bruke. Men man får vel ikke kjøpt disse produktene i butikk så vidt jeg har forstått?

Jeg forsøkte de gjennom moren min som hadde kjøpt de gjennom ei venninne av ei venninne. Men alle tre bor desverre langt fra meg :forvirret:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei !

Jeg bruker fast noen av produktene til Dr. Melumad. Mest imponert er jeg over all purpous kremen. (stor krukke) Bruker den til normal hud på sønnen min. Har har slitt mye med eksem som blir tørr og sprekker. Har prøv allt !! Så fikk vi prøve kombikremen til Melumad... Nå er huden helt fin og myk det nytter ikke prøve noe annet da er like ille igjen. Fin som kuldekrem også. Seven herbs serien har en leppepomade jeg bruker. Har ikke hatt munnsår på 6 år !! Od pleide å komme store og stygge 4-5 ganger i året. Elsker også dødehavs saltet og gelen til tannkjøttet. :trene:

Gjest lazuli
Skrevet

Tja...hvite krukker med grønne etiketter, disse vet jeg hva heter fordi jeg har vært forhandler og solgt de. Men? Har jeg lov til å oppgi det her da?

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_May_*
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvor disse produktene fåes kjøpt??

Tusen takk!!

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk!!

De selges på homeparties. Heter A'vera. I butikken finner du Ahava som også er laget av Dr. Melumad

Gjest Borghild
Skrevet

Dr Melumad hørtes ut som en kvakksalver på Grønland som unnlater å betale skatt! :hoho::hoho:

Gjest Gjest_May_*
Skrevet
De selges på homeparties. Heter A'vera. I butikken finner du Ahava som også er laget av Dr. Melumad

Takk!

Skrevet

Fått en del produkter fra en i familien som selger det på fritida, og jeg er hverken fornøyd eller misfornøyd med dem. Shampooen var ikke bra, husker jeg. Men alle kremene var gode og fine for tørr hud.

Og vi har vel en 2-3 slike aloe vera bokser liggende i skapet... ;)

Jo, vi prøvde en massasjekrem (ser ut som en tube, og så har korken et massasjehode) og den lukter helt utrolig godt! Kunne ligge og lukte på den i evigheter! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Shampooen var ikke bra, husker jeg.

Kan jeg spørre om du har lyst eller mørkt hår? Var nemlig på party og konsulenten sa at sjampoen virket bra på de med mørkt hår, mens de med lyst hår ikke likte den.

Skrevet
Kan jeg spørre om du har lyst eller mørkt hår? Var nemlig på party og konsulenten sa at sjampoen virket bra på de med mørkt hår, mens de med lyst hår ikke likte den.

Vel, jeg har rødt hår.

• 2 måneder senere...
Gjest A`vera.norge
Skrevet (endret)

Tusen takk!!

Alle disse varene selges i dag av firmaet A`vera

De selges på homeparties

Ønsker du å få kontakt med en forhandler i ditt distrikt, så send en mail til...

du kan og lese om dem på www.avera.se

Innlegget er endret i hht reglene

Om du ønsker å opprette en firmabruker kan du kontakte Hilde

Tabby, mod.

Endret av Tabby
Gjest Gjest_Reidun_*
Skrevet

Ahava er et eget firma, og dagens Ahava er ikke laget av dr. Melumad

Skrevet
Vel, jeg har rødt hår.

De har mange shampoer. Jeg har og rødt hår og er veldig godt fornøyd med dødehavs-shampoen, og flass-shampoen innimellom.

Seven herb er og kjempegod.

Den store i greenline passer heller ikke for meg

Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Ahava har ingenting med Dr. Melumad å gjøre. Det er over 20 år siden han jobbet der

Han har egne laboratorier

Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet
Takk!

Det er over 20 år siden Dr. Melumad jobbet for Ahava. Han har eget laboratorium, og ingenting med disse produktene å gjøre

• 5 uker senere...
Gjest Bentemor
Skrevet

:kaffe: God side dette her...

Men ser jo det fremdeles er noen som bare må slenge med leppa, ja ja hun om det. Ta forresten turen innom en av stedene han kommer til neste år, å du Borghild, til din informasjon er han fra Island og ikke Grønnland... :kjefte:

Er hvertfall selv kjempe fornøyd med alle produktene jeg har kjøpt. :jepp: Siste oppdagelse var massasje lyset, kjempe mot senebetennelse. Smurte det på og lot det virke, hadde forut for dette prøvd smertestillende, betennelsesdempende mm uten hell. Tro meg, etter 45 min var all verk borte, dvs den verken jeg hadde da jeg satt i ro!!!

:goodbye:

Gjest Bentemor
Skrevet

:kaffe: God side dette her...

Men ser jo det fremdeles er noen som bare må slenge med leppa, ja ja hun om det. Ta forresten turen innom en av stedene han kommer til neste år, å du Borghild, til din informasjon er han fra Island og ikke Grønnland... :kjefte:

Er hvertfall selv kjempe fornøyd med alle produktene jeg har kjøpt. :jepp: Siste oppdagelse var massasje lyset, kjempe mot senebetennelse. Smurte det på og lot det virke, hadde forut for dette prøvd smertestillende, betennelsesdempende mm uten hell. Tro meg, etter 45 min var all verk borte, dvs den verken jeg hadde da jeg satt i ro!!!

:goodbye:

Sorry, mente å skrive han er fra ISRAEL, en skrivefeil!!!!

Gjest Bentemor
Skrevet (endret)

Så å si alle produktene er i salg. Er det noe du lurer på kan du kontakte meg....

E-postadresse fjernet.

Tabby, mod

Endret av Tabby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...