Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

OK, nå har jeg prøvd to produkter derfra, og er nysgjerrig på mer. Det jeg har prøvd, er On the Go Exhilarating Cleanser (skummende rens som lukter mandarin, tørker faktisk ikke ut), og Pure Perfection nattkrem (huden blir så glatt etterpå, men den gir lite fukt, og er litt fet og seig i konsistensen).

Har noen prøvd den kremen som heter Nurture Me? Eventuelt andre produkter? Jeg reiser via Kastrup ca hver måned, og der er produktene billigere enn mange andre steder. Jeg leste også at OH visstnok finnes i Norge også nå, men kjenner ikke detaljer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd Nurture me, likte den kjempegodt! Leppepomaden er også å anbefale. Jeg har den samme rensen som deg, lukter godt og tørker ikke ut huden. Akkurat nå bruker jeg også en dagkrem som heter Herbal day creme, liker denne også, men huden min trengte en liten stund på å venne seg til den. Har en øyenkrem også, husker ikke hva den heter, men er en blå gele. Er ikke overvettes begeistret for denne, synes den gir litt lite fukt og er litt "limete". Jeg har kjøpt endel produkter på ebay, billigere der enn på Kastrup.

Gjest Deception
Skrevet

Takk for svaret! Hvilken av de to kremene likte du best av Nurture Me og Herbal, og hvilken tror du gir mest fuktighet? Jeg tror jeg skal forsøke å teste flere produkter etterhvert, for jeg er lei av Dermalogica, som funker helt greit, men ingenting mer.

Ebay har jeg ikke prøvd enda... :sjenert: Hvis jeg tør, skal jeg spørre deg om råd ang. butikker.

Skrevet

Hmmm, jeg tror nok kanskje Nurture me gir mest fuktighet, grunnen til at jeg skiftet var at Herbalkremen har solfaktor 15, det har ikke Nurture. Men egentlig likte jeg Nurture best. En stund brukte jeg Herbal om dagen og Nurture om natten, dette funket veldig bra!

Det går veldig greit å kjøpe produkter på Ebay, har gjort det flere ganger, betaler ikke toll heller, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...