webgirl Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Nå er det TO måneder siden det ble slutt. Vi har vært sammen i 5 år, og det har gått veldig opp og ned hele tiden. Jeg burde være glad for at jeg er ute av forholdet. Men så får jeg sånne minner her og der hele tiden. Jeg vet innerst inne at forholdet vårt ikke ville blitt bedre om vi gikk tilbake til hverandre. Jeg har bare lyst å være sterk og vise at jeg klarer meg bra alene, akkurat som han så fint har fått til. Han er kommet så utrolig langt etter at det ble slutt! Mens for meg så er det nok at jeg hører sangen "vår" som vi så ofte har danset til, så får jeg nesten tårer i øynene. Føles som om hele verden raser sammen rundt meg, jeg begynner å lengte, og kjenner at det er et virrvar av følelser som sliter meg i alle retninger! Hvorfor må det være sånn?? Kan jeg aldri få lov å høre på Madrugada mer... Har bare lyst å skrike! Når jeg får sånne følelser sitter jeg med mobilen i hånda, og har lyst å sende han meldinger. Fortelle hva jeg føler. Men jeg vet at han ikke er der jeg er. Han er mye mer "fornuftig". Han forklarer liksom bare at vi har gjort det og det, og at det ikke funket. Så når jeg får disse kalde tilbakemeldingene blir jeg bare enda mer lei meg! Så denne gangen skriver jeg heller her, i stedet for å sende han ei tekstmelding som jeg vet jeg ville angret enormt på etterpå!
Colargol Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Uff Ikke lett å ha kjærlighetssorg... Men husk iallefall at selv om gutter kan virke som om de ikke har det så er det statistisk sett de som har kjærlighetssorg lengst (og vi jenter mest intenst), det er bare at de prøver så hardt så hardt de kan for at det ikke skal vises utenpå... Du har jo lov til å tenke på ham etter så mange år. Klart dere har mange minner, både gode og dårlige vil jeg tro -men man tenker jo mest bare på de gode Noen råd for å få tankene dine til å forsvinne kan jeg ikke gi, der er det nok bare tiden som kommer til å hjelpe. Men du kan gjøre mange andre ting for å få det litt bedre med deg selv. Hva med å være litt ekstra sosial med venner, unn deg selv noen nye klær, en cd (husk: ikke Madrugada!! ) eller en massasje-time ol. Prøv å skjemme deg selv litt bort! For meg hjelper da også å dra bort når jeg er trist, sånn til hytta eller på overnatting hos noen venner! Og husk at du har lov til å gråte også, selv om du ikke vil! Kanskje det løsner litt av å få en liten utblåsning? Sørg for å ha noen som kan gi deg en klem i nærheten, for en klem hjelper ofte mer enn man tror! Vet ikke om jeg hjelper deg noe her men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå