Snuppen Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Før shavet jeg kjønnshårene med bare en venushøvel. nå bruker jg skum også.. det ble mykt i starten men ikke nå lenger..når jeg sover md typen flere dager på rad shaver jg dn hver kveld..for d vokser jo ut så fort! problemet er da at d ikke blir noe bedre,jeg får ik bort de småå stikkende stubbene..men om jeg venter en uke mellom,så blir det silkemykt der om jeg shaver en gang.. noen som har no tips til hva jeg kan gjøre for å få silkemyk hud fler dager på rad?
Rexina Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Jeg vet ikke hvordan du kan få det til å vokse saktere, men jeg har et tips til å fjerne de rød nuppene: Jeg bruker selv noe som heter "Unirens". Det er en grønn gele man tar på etter barbering, og tar litt på en gang til dagen etter. Gjør at huden blir mindre irritert (men det svir litt å ta på rett etter barbering da, hvis huden er veldig sår..) Det kommer i en flaske på 100 ml, og koster 100 kr. eller noe på Kondomeriet.
Gjest Tweek Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Jeg tror det er bare fordi du barberer så ofte. Jeg pleier å vente et par dag og da blir det veldig bra resultat. Kan jo prøve å vokse? Jeg bruker asan når jeg barberer, kanskje det kan være noe?
Snuppen Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2006 vet jeg barberer ofte,men d er fordi d er små st ikkende hårstubber hver dag!!.. så vil få d bort..vil være myk og fin..hver kveld..
Colargol Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Jeg bruker Vibratorrens, samme merke som og nesten det samme som "unirens", begge får man kjøpt kondomeriet. Veldig fin for å roe ned irritert hud. Ellers så er det dette med å være ordentlig ehhh..varm(?) først, altså stå i dusjen en liten stund. Da mykner hårene av fukten og vannet før du starter, og det blir lettere å unngå sår. Tok en stund før jeg også skjønnte at det å bytte barberblad litt ofte var smart (det dyrt, altfor dyrt men..).
Snuppen Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2006 Jaa,d jg og synes.herlighet.. brukte nye hele tida.. og når d er 4 i en pakke til over 100 kr,så går d fort penger ja! hufff.. men begynner fort å blø og det blir bare nupper og hår jeg ikke får bort..nuppene hjelper kanskje mot nuppene men ikke mot håret.. *argh*
Gjest Yoghurt Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Kan det ikke være en ide å vokse da? Kanskje er det litt smertefult (men helt klart overkommelig) men så har du nå det problemet ute av verden i flere uker..
Snuppen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2007 Jo..men fy så vondt det høres ut?? og skkert dyrt..og flaut :0/ og d blir vel ikke fjernet overalt da? mest foran,ikke ved skjeden og rundt der..?
Gjest Tweek Skrevet 1. januar 2007 #11 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har lyst til å prøve voksing. Jeg må bare få guts til å gjennomføre det først
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. januar 2007 #13 Skrevet 1. januar 2007 Du får jo kjøpt kaldvoks i strips fra Veet, sånne for bikinilinjen. Fungerer like bra på resten du vil fjerne Men jeg kunne tenkt meg å prøvd i en salong, ja...
Snuppen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2007 Hmm ble litt nysgjerrig..hvorfor prøve salong når veet funkeR? er d for dyrt?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. januar 2007 #15 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Husker ikke helt presis hvor mye Veet koster, men kanskje 60kr? Holder for noen behandlinger det, siden en strips kan brukes 2-3 ganger, og det er 10 dobbeltsidige strips i en eske. Så dyrt er det vel egentlig ikke. Men har lyst å prøve en profesjonell behandling en gang, selv om det koster en del mer.. Kanskje før bikinisesongen? Endret 1. januar 2007 av StineMa
minienthe Skrevet 1. januar 2007 #16 Skrevet 1. januar 2007 får ikke "hjemmevoksing"som veet etc til å fungere jeg, voksen tar ikke tak i hårene
Gjest Tweek Skrevet 2. januar 2007 #17 Skrevet 2. januar 2007 Jeg tør bare ikke å dra selv. Jeg får meg bare ikke til å dra, så for meg er salongvoksing et veldig godt alternativ
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. januar 2007 #18 Skrevet 2. januar 2007 får ikke "hjemmevoksing"som veet etc til å fungere jeg, voksen tar ikke tak i hårene ← Merkelig... Du varmer stripsene mellom hendene først? Og stryker de godt på? Funker alltid for meg..
minienthe Skrevet 2. januar 2007 #19 Skrevet 2. januar 2007 Merkelig... Du varmer stripsene mellom hendene først? Og stryker de godt på? Funker alltid for meg.. ← jepp, har forsøkt både strips og den du varmer opp i mikro før du stryker på med spatel og det tar rett og slett ikke tak.
Gjest Vidvandre Skrevet 2. januar 2007 #20 Skrevet 2. januar 2007 Sånne hjemmevoksning ting funker av og til, må bare finne en teknikk. Det vanskeligste er å tørre og dra skikkelig. Også må man jo gjøre det flere ganger for å få meg alt, men etter en gang gir jeg opp, så det blir halveis gjort. Også må jeg ty til barberhøvelen allikevel Helt intime deler, småhår innerst rundt sjeden syntes jeg også er tricky å få til, er så redd for å glippe med barberhøvelen og ødelegge meg helt der nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå