Grendel Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg har alltid brukt vanlig Gillette og skum og det der, men jeg måtte prøve denne da den kom. Den er helt genial, man slipper alt det styret med skum, og det er genialt å ta det i dusjen. Efi Intuition heter denne geniale oppfinnelsen, og du kan få tilsendt en gratis prøvepakke. For beskrivelse, se her http://www.efi.no/product.cfm?path=1,6,17 Og ser slik ut http://www.efi.no/_upl/intuition_1.jpg Anbefaler virkelig denne, jeg kommer aldri til å bruke noe annet. =) IMG-tagger fjernet ihht KGs regler. Mie (mod) Endret 30. desember 2006 av Mie
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg bruker den også, og er veldig fornøyd, men det blir jo omtrent dobbelt så dyrt som vanlige høvler og skum da. Så jeg vurderer å gå tilbake til det...
Mette Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg signerer å denne, er også kjempe fornøyd med den.
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Bruker denne på leggene og under armene. Underlivet fungerer den dårlig til synes jeg.
Rexina Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har hatt den og synes den funka bra, men såpa svei litt mer.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Bestilte den og meldte meg ut etter at jeg fikk én pakke med blader. Synes ikke de er s å bra, men vet at mange liker de.
Grendel Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2006 Så bra at mange er fornøyde da =) Zari, jeg syns denne er -bedre- til underlivet enn den gamle høvelen, for det er tryggere på en måte..man er ikke redd for å skjære seg ;p
Gjest Vilja :-) Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Tja, etter å ha brukt dette systemet i et halvt år har jeg omsider konkludert med at det ikke er verdt pengene. Høvelen blir fort sløv, mens såpen fortsatt er intakt. For å fjerne hår som sitter igjen i høvelen må hele systemet demonteres (ikke at det er så voldsomt komplisert, men upraktisk likevel). Men verst av alt er det at høvelen uansett ikke er like bra som f.eks. Gilette Venus. Jeg får aldri helt jevnt resultat med Intuition, og ender opp med å bruke Gilette uansett. Ingen vits i å ha to sett barberhøvler, når den ene ikke holder mål. Skal melde meg av dette abonnementet. De har angivelig et avmeldings-system på nettsidene deres, men det fungerer selvsagt ikke.. Klabb og babb og avmelding pr. telefon
Karamba Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har også brukt denne høvelen i et halvt års tid. Er kjempefornøyd med den og kommer aldri til å gå tilbake til Gilette sine høvler. I motsetning til hva Vilja mener så synes jeg at høvelen holder seg mye lengre enn hva Gilette sine gjør.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. desember 2006 #10 Skrevet 31. desember 2006 Skal melde meg av dette abonnementet. De har angivelig et avmeldings-system på nettsidene deres, men det fungerer selvsagt ikke.. Klabb og babb og avmelding pr. telefon ← Skriv mail. Det gjorde jeg og det fungerte fint. (De selger høvlene på kosmetikk/matbutikker i utlandet så ikke kast høvelen dere som melder dere ut. Høvlene er ikke så dyre i utlandet heller.)
Varsia Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 Brukte det i noen måneder, eneste jeg kom fram til var at den er genial å ha med på ferie, ikke noe mer. Funker egentlig bare på leggene, og til og med der føles den jo sløv, føler leggene blir mye glattere med gode, gamle gillette..=) Så meldte meg ut jeg, var ikke verd pengene for min del. Men greit å vite at man kan kjøpe høvlene i utlandet, for den er som sagt genial på ferie:)
Søtpotita Skrevet 1. januar 2007 #13 Skrevet 1. januar 2007 Heilt ok, men såpa blei så fort oppbrukt Dessutan var hovudet litt for stort. Likar betre Venusen
Havfrua Skrevet 1. januar 2007 #14 Skrevet 1. januar 2007 Jeg syns heller ikke noe om denne høvelen. Alt for stor og klumpete også syns jeg ikke noe om selve bladet som jeg syns ble fort sløvt. ¨ Syns Mac3-bladene er best jeg da, de passer også på vanlige venus-høvler.
Gjest Landra Skrevet 1. januar 2007 #15 Skrevet 1. januar 2007 Hei! Har prøvd den jeg også, men jeg er ikke fornøyd. For det første er jeg ikke fornøyd med størrelsen. Kan jo bare brukes på beina og under armen. For det andre så barberer den ikke så bra som vanlig høvel og for det tredje så er den mye dyrere enn vanlig høvel. Meldte meg ut etter å ha mottatt bestillingen en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå