Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å gå tom for rens..., vet at de har Clarins på Taxfree`n, siden jeg drar på lørdag. Så vil bare høre om hva dere synst? Jeg liker en som renser godt, gjerne gele...! Har de rens i gele?...

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

De har i alle fall en som skummer skikkelig, og den bruker min mor. Hun liker også at de renser skikkelig. Hun er forøvrig hekta på den serien og har alt fra håndkrem til foundation. Og selvsagt komplett renseserie. Selv er jeg mer lunken.

Skrevet

jo, den er bra. Men jeg ditchet den selv da jeg begynte med Dermalogica sin rensegele. Synes den er bedre!

Skrevet

Den jeg har brukt er kremaktig. Synes den er helt ok.

Var veldig begeistret for Clarins i et par år, men har nå begynt å prøve litt nytt.. Virker som huden liksom venner seg til produktene og de virker ikke like effektivt lenger..

Skrevet

Jeg er veldig glad i Clarins og bruker bare det i rense/hudpleie produkter. Bruker først en sånn "skum" vask før jeg bruker cleansing milk og cleansing tonic

Skrevet
Er den i geleform eller sånn kremaktig?

Den jeg bruker fra dermalogica er som litt flytende gele.

Gjest Lanyah
Skrevet
Den jeg bruker fra dermalogica er som litt flytende gele.

Men Dermalogica får jeg uansett ikke kjøpt på Taxfree`n...

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg drar denne opp igjen ved å si at jeg har begynt å bruke rens og tonic fra Clarins for tørr/sensitiv hud og synes den er veldig bra. Man får myk og deilig hud, og kvisene mine har forsvunnet :) Den beste rensen jeg har prøvd!

Skrevet

Har brukt rensemelk og tonic fra Clarins i mange år nå. Er veldig fornøyd med den...

Skrevet (endret)

Jeg har denne fra Clarins og er veldig fornøyd. Alt i ett, fjærner sminke bra (ikke øyne) og mild mot huden. Lukter nydelig og behagelig konsistens. Anbefales. Jeg er ikke av typen som orker rensemelk, toner, bomull osv, så jeg trengte noe som tok all sminke i samme slengen :)

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...