Gå til innhold

Nyttårs-SMS...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Nå nærmer tiden seg for utsending av nyttårshilsener på SMS. Er det noen av dere som har noen fine/koselige/søte som kan brukes i den forbindelse?

Kan jo ikke bruke samme som ifjor! :) Har sett litt rundt på nettet, men finner ikke noe passende... Finner kun bilder og MMS, men jeg er altså på jakt etter kun tekst.. Så har du et forslag hadde det vært supert om du kunne skrive det her! :)

Godt nytt år til dere alle forresten!!! :nissevink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, her er en som jeg fikk av flere til jul:

"Hei Bodil! Jeg vil bare ønske deg en riktig god påske og et godt 1987 her fra Altzheimer hjemmet. Klem fra tante Hans."

Spørs om den er så koselig, men litt morsom er den jo da...

;)

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Vel, her er en som jeg fikk av flere til jul:

"Hei Bodil! Jeg vil bare ønske deg en riktig god påske og et godt 1987 her fra Altzheimer hjemmet. Klem fra tante Hans."

Spørs om den er så koselig, men litt morsom er den jo da...

;)

:legrine::ler: Ja den var morsom.

Til trådstarter - du sier at du har funnet bilder på nettet. Har du link til dem?

Skrevet

har et par på lager_

1:

this is a toast to all us beautiful ladies for 2007.for the men who are fortunate enough to have us, the losers who had us and lost us, and the very lucky bastard who will still meet us! send this to all the beuatiful women u know. happy new year girls!**

2:

godt nyttår! vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige,så jeg starter med dem som er sexy, frekke, deilige, smukke, lekre og hotte. men legg merke til: jeg fikk den før deg:)

Skrevet

Må sendes i dag da:

Godt nytt år! Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelig og kjedelig, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE. :) Men legg merke til, jeg fikk den før deg ;)

Ikke skjempebra men litt morsom til rett person.

Skrevet

Godt nyttår. Vet det er tidlig, men jeg har mage venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er sexy, frekke, deilige, smukke, lekre og hotte. Men legg merke til at jeg fikk den før deg :)

Skrevet

Det er visst mange som har fått den der i det siste :ler:

Skrevet
Det er visst mange som har fått den der i det siste :ler:

:legrine:

Skrevet
:ler: Den samme tikket inn hos meg for en time siden og jeg har allerede sendt den rundt ler:
Skrevet

:ler: Ja nå har jeg jammen fått den jeg også!!! :legrine:

...og flere forslag mottas med takk!! :)

Gjest StockDama
Skrevet
Må sendes i dag da:

Godt nytt år! Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelig og kjedelig, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE. :) Men legg merke til, jeg fikk den før deg ;)

Ikke skjempebra men litt morsom til rett person.

jeg fikk den hos søskenebarnet mitt...syns ikke det passa helt =p

Skrevet

Advarsel! Vesener fra det ytre rom vil snart komme og bortføre alle de søte og sexy...

Jeg vil bare si farvel og godt nyttår innen jeg blir hentet... ;)

Skrevet

Fikk også denne:

Jeg har i dag overført 365 dager med lykke og glede, hell, kjærlighet & god helse til din konto nr. 2007. Bruk dem godt! Godt Nyttår!

Gjest Tessmira
Skrevet

Før mobilnettets sammenbrudd, og alkoholens gjennombrudd vil jeg ønske deg og dine et riktig godt nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...