Binke Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Binkejenta har begynt å reise seg opp! For at hun ikke skal skli på gulvet tenkte jeg å kjøpe skinntøfler til henne. Har funnet noen kjempefine (men dyre!) på robeez.com, og noen som også er ganske fine på bobux.dk. Noen som har erfaringer med disse? Er robeez-tøflene verd prisen?
Gjest Dallandra Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har vært veldig fornøyd med våre robeez og kan absolutt anbefale disse. Jeg vet at de har gått opp mye i pris siden jeg kjøpte, men det skal finnes rimeligere varianter av andre merker. Har bla sett noen som ligner hos Exit og Brio.
Gjest Dallandra Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Min erfaring er at sklisikre sokker sklir av foten etterhvert, eller blir dratt av. Jeg synes de er noe herk! Dessuten kan det være godt med litt gode tøfler, spesielt hvis det er litt gulvkaldt der hvor dere bor.
Smørblomsten Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Uten tvil disse: http://www.alexi.no/index.php?cPath=692_969_970 Pedoodles (selges bl.a på Alexi på nett). Pedoodles er utrolig lette, fleksible, pustbare og fremmer sunn utvikling av føttene. Det er ikke mange andre i den stil som har sklisikker såle og likevel er så bøyelig. Fysioterapeuter anbefaler dem siden de er så myke og nesten som om det var å gå barbeint De andre som ligner disse har ikke den skli-sikre sålen og skinnet blir derfor GLATT og må pusses med f.eks sandpapir så de blir "ru" i skinnet igjen...
Binke Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2006 Takk for svar! :bukke: Pedoodles ser kjempefine ut, Smørblomsten! Vurderer å bestille noen derfra.
Glede! Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Vi har roobez tøfler, men datteren min blir klam på føttene når hun bruker dem. Men, nå har jeg kjøpt sånne sokke/sko fra H&M, ikke antisklisokker. Men, sånne som er semsket under! Og de fungerer aldeles utmerket! Koster nesten ingenting heller!
Binke Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2007 Vi har roobez tøfler, men datteren min blir klam på føttene når hun bruker dem. Men, nå har jeg kjøpt sånne sokke/sko fra H&M, ikke antisklisokker. Men, sånne som er semsket under! Og de fungerer aldeles utmerket! Koster nesten ingenting heller! ← H&M! Lurt! Da skal jeg ta en tur dit og se hva jeg finner. Binkejenta blir fort litt svett på beina, og det kan jo ikke være noe behagelig. Så da blir det ikke Robeez-tøfler før H&M er prøvd ihvertfall.
Gjest Mayamor Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte 4 par Robez skinntøfler (kjøp 2 betal for 1 par) da minsten var ca 5 mnd gammel. Holder på med siste paret nå (han er 3 år gammel). Jeg har ikke merket noen fotsvette i dem. Har vært superfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå