Gå til innhold

ringer

endeligbrud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste et sted at det går an å få gravert inn sin egen håndskrift i ringene. Er det noen som vet om noen som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noen som graverer inn din håndskrift. Men vår gullsmed skal gravere navnene våre i skjønnskrift (håndskrift) og ikke med blokkbokstaver som er det mest vanlige. Vi hadde blokkbokstaver i forlovelsesringene våre, men det er langt ifra så fint.

Skrevet

En håndgravør kan gravere din håndskrift.

Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe noe som heter Meister-ringer, de selges bla hos DavidAndersen. Har sett i brosjyren deres at de kan gravere navnene i deres egen håndskrift inn i ringene med laser. Regner med at dette er noe som gjøres av produsenten/forhandleren samtidig som man kjøper ringene, men har ikke spurt om dette i detalj. Du kan jo sjekke selv med en gullsmed som fører disse ringene. Tenk så fint med ditt navn i hans ring, skrevet med din håndskrift, og motsatt!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Vi har hverandres håndskrift i ringene. Vi har Meister og det som skjer at man skriver teksten på en lapp, dette blir så scannet inn og gravert på.

Kjempegøy!!!

Skrevet

Tusen takk for hjelpen. Min tilkommende er av en annen nasjonalitet, med et annerledes skriftspråk, og jeg synes det hadde vært fint om vi kunne ha det samme skrevet på den andres språk inni ringene våre. Og nå er jeg så glad, for det ser ut til at dette er mulig. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...