Cata Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Hjelp! Mascaraen min er snart for antikvitet å regne og jeg har dessuten aldri vært spesielt fornøyd med den. Er det noen av dere mer vante mascarabrukere som kan anbefale en OK (ikke hårreisende dyr) mascara som egner seg når man bruker linser? Vil ikke ha en med fiber i og så er det en fordel at den er lett å legge, siden jeg ikke bruker mascara veldig ofte. Tips mottas med takk .
Cata Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 Nei, har brukt Sans Soucis - og før det en spesialmascara som optikerne pleide forhandle.
Gjest Deception Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Den "originale" Kanebo-mascaraen med den lille børsten drysser ALDRI, og sitter til du fjerner den med vann som er varmere enn 38 grader (derav navnet). Anbefales på det varmeste (jeg bruker også linser).
Cata Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2006 Hm, har de den på Strawberrynet montro? *tusler for å sjekke*
linky Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Jeg bruker også linser og har mascara fra lancome (hypnose) den funker veldig bra for meg.
Rexina Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Hvis du vil ha en som ikke er dyr, så har MaxFactor mascaraer som er egnet for linsebrukere
Cata Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2006 Hm, Max Factor kan jeg kanskje finne her i nærheten. Kanebo må jeg lenger av sted for å få tak i, og det samme tror jeg gjelder Lancome.
Rexina Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Du kan jo gå inn her og sjekke ut de forskjellige mascaraene fra Maxfactor. Det står til og med på hver mascara at de er for linsebrukere
Cata Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2006 Flott, det skal jeg gjøre. Så kan jeg lage en bitteliten handleliste. Takk, til dere som har svart. Godt med tips når man er helt blank sjøl.
Rexina Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 Håper du finner en du liker da La oss få vite hvordan det går.
lillesky Skrevet 31. desember 2006 #12 Skrevet 31. desember 2006 Jeg anbefaler Isa Dora sine mascaraer. Jeg bruker linser (+ har sensitiv hud rundt øynene) og reagerer på nesten alle mascaraer bortsett fra de og L'oréal (den med hvit og sort). Har reagert på Clinique, Helena Rubenstein, Max Factor, Nivea, Lancome (Hypnose). Tror apoteket selger mascaraer også, tror jeg skal prøve det.
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2006 #13 Skrevet 31. desember 2006 Hiver meg på Kanebo 38°! Har brukt den i flere år nå, og den er supergod. Jeg er fæl til å stikke kosten inn på øyet når jeg sminker meg om morgenen (trøtt, ja...), så jeg kan ikke bruke vanlige vannfaste mascarer ettersom de ofte størkner på linsene. Kanebo'en blunker jeg bare vekk.
Cata Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2007 Håper du finner en du liker da La oss få vite hvordan det går. ← Tilbakemelding kommer nå . Det endte med en helt annen enn de dere foreslo, rett og slett fordi parfymeriet her i byen ikke hadde dem.... . Strawberrynet hadde bare Lancome sin Hypnose (og der sto det ingenting om at den egnet seg for linsebrukere, så jeg pinglet ut). Tilfeldigvis snublet jeg innom en mascaralink på et annet forum og der lå det en link til Shiseido Distinguish Mascara og den var etter sigende også OK for linsebrukere -og de hadde den på SN.net- så den ble det. Har fra før øyenskygge fra Shiseido som jeg er godt fornøyd med. Henta mascara på posten i går og prøver i dag. Foreløpig intet dryss eller kladd, og vippene ble fine de. Tror den kommer til å passe bra.
Gjest Deception Skrevet 27. januar 2007 #15 Skrevet 27. januar 2007 Jeg liker også Distinguish, men etter en tid har den en tendens til å begynne å klumpe, dessverre. Vær også obs på at den er vannfast (vet ikke om det står på), og derfor ikke helt lett å fjerne. Jeg har også kjøpt Lasting Lift fra Shiseido, som ligger hjemme i skuffen og venter på å bli brukt. Jeg må bare få brukt opp/kastet noen av de mascaraene jeg har i bruk først.
lillesky Skrevet 27. januar 2007 #16 Skrevet 27. januar 2007 Tror også jeg skal prøve Shiseido. Har hørt mye godt om dem, og tror de er milde? Fortell gjerne hvordan mascaraen fungerer etterhvert, Cata!
Gjest Deception Skrevet 27. januar 2007 #17 Skrevet 27. januar 2007 Tror også jeg skal prøve Shiseido. Har hørt mye godt om dem, og tror de er milde? Fortell gjerne hvordan mascaraen fungerer etterhvert, Cata! ← Mild og mild, fru blom. Spørs hva du mener med mild. Vannfaste mascaraer krever mer for å fjernes, og på den måten er de ikke "milde". Men de jeg har prøvd derfra, har verken drysset eller klumpet seg, som i mine øyne er et stort fortrinn. Jeg liker også de smale børstene både på Distinguish, Lasting Lift og Advanced Volume mascara.
Cappuccino Skrevet 27. januar 2007 #18 Skrevet 27. januar 2007 Jeg bruker linser og tåler veldig få mascaraer, skal prøve en fra Almay nå, de skryter av å være hypoallergenic og bra for linsebrukere. Gleder meg til å få i posten. Hvis jeg ikke tåler den må nok Aco fra apoteket bli neste jeg prøver.
Pimbila Skrevet 27. januar 2007 #19 Skrevet 27. januar 2007 Jeg bruker linser og har aldri tenkt over at jeg må ha spesielle maskaraer. Jeg bruker alltid vannfast. De siste årene har jeg brukt ulike Lancome-maskaraer. Veldig fornøyd.
Gjest grønnsåpe Skrevet 27. januar 2007 #20 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har også linser, og bruker heller ingen spesiell mascara. Har for øyeblikket lancome hypnose, men kunne tenkt meg noe med mer volum. Bortsett fra det er hypnose en veldig god mascara anbefales ! finnes på strawberrynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå