Thomasine Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei, jeg skal ha gjester til en påskemiddag !? Her blir det både barn og voksne... Tenkte vi skulle ha lammestek (fantasifult??! ), men hva passer som dessert ?! Gjerne noe som alle liker og som ikke krever mye tid å tilberede. Forslag ?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 is er jo den som er sikrest av alle deserter.... Håper dere får en fin middag... God påske... klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 is med ananas(gul påske farge) med krem og sjokolade-saus/karamellsaus. Det er kjempe godt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Is med varme bjørnebær (som du finner i frysedisken på de fleste matbutikker) + litt Bayleys eller Malibu over isen til de voksne. Eller Tilslørte bondepiker (eplemos/-syltetøy, krem og strø av brødsmuler + sukker og kanel oppå). Yammi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei, og takk for svar!! "Tilslørte bondepiker" frister.... Is er også godt, men "frøsen" som jeg er dropper jeg det nå, venter til sommeren kommer... Leste om riskrem med appelsinbåter (oppskjærte) i. Kanskje det blir det ?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 27. mars 2002 #6 Del Skrevet 27. mars 2002 Varför inte ta vanlig rulltårta och skär den i 2,5 cm breda bitar. Lägg bitarna med snittytan uppåt. Garnera med vispad grädde, ev smaksatt med Baileys för de vuxna. Toppa med konserverad Persika alt konserverat päron skuet i klyftor. Helt enkelt mums!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #7 Del Skrevet 27. mars 2002 Gul gele med vaniliesaus og krem. Friskt og godt og kan lages på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 27. mars 2002 #8 Del Skrevet 27. mars 2002 Gele, ummmmmmmm, slurp.... Åhhh, va gott!!! Mhm... det vore gott med gul gele och vaniljsås(färgad grön) och lite gula marsipankycklingar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 28. mars 2002 #9 Del Skrevet 28. mars 2002 Sjokoladepudding Elle frukt coktail tror det skrives sånn med Is.. men ville satset på sjokoladepudding 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #10 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg skal selv ha gjester i påsken og vi skal ha karamellpudding til dessert... Riktignok fra pakke, men "Gaute" s smaker som hjemmelaget og er bare utrolig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå