Gå til innhold

Tisser aldri i hagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Jeg lurer på om vår hund er spesielt sær, eller om det er normalt:

Faktum er at han aldri, ikke en gang som bitteliten, har gjort fra seg i hagen. Ikke engang tisse gjør han der. Hvis vi setter han ut i løpestrengen hans, venter han med å tisse til vi går tur senere. Det virker som om han må minst 1km vekk fra huset før han kan løfte på foten. Han er ett år gammel. ( I tillegg liker han best å drite oppå en haug, tue e.l, og løfter da også på foten...) :roll:

Er det flere som har liknende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på om vår hund er spesielt sær, eller om det er normalt:

Faktum er at han aldri, ikke en gang som bitteliten, har gjort fra seg i hagen. Ikke engang tisse gjør han der. Hvis vi setter han ut i løpestrengen hans, venter han med å tisse til vi går tur senere. Det virker som om han må minst 1km vekk fra huset før han kan løfte på foten. Han er ett år gammel. ( I tillegg liker han best å drite oppå en haug, tue e.l, og løfter da også på foten...) :roll:

Er det flere som har liknende erfaringer?

Samme her. Har aldri skjedd. Da vi fikk henne som valp, begynte vi med en gang å gå i skauen.Den må gjemme seg for å gjøre fra seg. Aldri på veien til/fra heller.

Har aldri måttet plukke opp noe som helst på tre år.

Skrevet

Tror hunder er sånn at de ikke vil legge igjen ekskrimenter på sitt eget territorium. Hunden jeg bodde sammen med for noen år siden, ville ikke tisse annet enn på buskene til naboen :ler:

Skrevet

Hundene mine er omvendt; de vil "nødig" gjøre fra seg på tur, men venter heller til de kommer hjem til hagen.

Julie

Skrevet

Min hund går helst ikke på do andre steder enn i hagen. Går vi korte turer holder han seg til vi kommer hjem, går vi forlenge i skogen til at han kan holde seg går han selvsagt på do, men det skjer ikke ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...