Gjest Lanyah Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Kjøpte en sånn, fordi det var et billigere alternativ enn oljene fra Declèor, super fornøyd! Får en helt super glød, som jeg ògså fikk av Declèor sine oljer. Men de funker likt. Jeg har nå ògså begynt å bruke Glycare Acne Gel på der kviser dukker opp og huden er blitt MYE bedre! Jeg får ikke lenger sånne store byll under huden, òg heller ikke andre kviser. Kanskje en nå og da! Endelig funnet noe som holder huden min i balanse!
linky Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Godt når en finner noe som funker. Jeg kjøpte den oljen fra decleor sist jeg hadde time hos hudpleier, men var så uheldig å miste krukken på baderomsgulvet så den knuste har ikke kjøpt ny, for den koster jo litt. så jeg tenkte jeg skulle prøve den du snakker om. er den kjøpt på parfymeri? og hvor mye kostet den?
Rosenrød Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Hvilken hudtype er denne for? Kan alle bruke den?
Karamba Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Denne bruker jeg også som nattkrem. Ble anbefalt det av min hudpleier. Synes den er kjempegod!
Gjest Lanyah Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Godt når en finner noe som funker. Jeg kjøpte den oljen fra decleor sist jeg hadde time hos hudpleier, men var så uheldig å miste krukken på baderomsgulvet så den knuste har ikke kjøpt ny, for den koster jo litt. så jeg tenkte jeg skulle prøve den du snakker om. er den kjøpt på parfymeri? og hvor mye kostet den? ← Den er kjøpt på parfymeri, ja! Men de selger den hos hudpleiere ògså. Jeg tror jeg betalte litt over 200,-! Det er jo en del rimligere enn Declèor sin!
Gjest Lanyah Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Hvilken hudtype er denne for? Kan alle bruke den? ← Den er for blandingshud til fet hud. Jeg har fet underhud og tørr overhud, samtidig som jeg blir lett rødflammet og får kviser. Den passer perfekt for meg! Blir kanskje litt blank av den, men jeg har en tendens til å ta litt mye på. Men om natten så gjør det jo ingenting!
Gjest Lanyah Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Denne bruker jeg også som nattkrem. Ble anbefalt det av min hudpleier. Synes den er kjempegod! ← Ikke noe fukttighetskrem over?... Jeg gjorde det i begynnelsen, men da fikk jeg tørr hud rundt nesen og huden kjentes stram ut generelt, så jeg bruker nå fukt over.
Karamba Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Ikke noe fukttighetskrem over?... Jeg gjorde det i begynnelsen, men da fikk jeg tørr hud rundt nesen og huden kjentes stram ut generelt, så jeg bruker nå fukt over. ← Nei, jeg bruker ikke fuktighetskrem over. Fungerer fint for min hud!
Gjest Lanyah Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Nei, jeg bruker ikke fuktighetskrem over. Fungerer fint for min hud! ← Men det er jo fint! Så "sparer" du litt fuktighetskrem!
linky Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Den er kjøpt på parfymeri, ja! Men de selger den hos hudpleiere ògså. Jeg tror jeg betalte litt over 200,-! Det er jo en del rimligere enn Declèor sin! ← Ok. da skal jeg løpe å kjøpe så fort jeg kan..he he
mee mee Skrevet 31. desember 2006 #11 Skrevet 31. desember 2006 nyskjerrig... hva er det olje er god for, eller hvordan virker den?
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #12 Skrevet 31. desember 2006 nyskjerrig... hva er det olje er god for, eller hvordan virker den? ← Jeg er usikker, men tror det er noe med at olje går dypere ned i huden, òg gir den ekstra pleie for hvilken hudtype du skulle ha, òg problemene løser seg. Glød, får man iallefall!
mee mee Skrevet 31. desember 2006 #13 Skrevet 31. desember 2006 hørtes interessant ut! vet du hvordan den er i forhold til jojobaolje?
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #14 Skrevet 31. desember 2006 hørtes interessant ut! vet du hvordan den er i forhold til jojobaolje? ← Det er vel samme type, altså at de skal virke like bra og på samme måte. Vet at Ylang Ylang er bra for fet hud, òg Jojobaolje. Det har vi jo hørt, men hvor Lotus kom fra vet jeg ikke, men den overrasker meg iallefall!
Rosenrød Skrevet 31. desember 2006 #15 Skrevet 31. desember 2006 Har Clarins flere typer oljer, ettersom hvilken hudtype en har, eller er det bare denne?
Gjest Lanyah Skrevet 31. desember 2006 #16 Skrevet 31. desember 2006 Har Clarins flere typer oljer, ettersom hvilken hudtype en har, eller er det bare denne? ← De har flere typer oljer! Men hva de heter vet jeg ikke!, men uansett så vil jeg tro at de ògså er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå