Gjest Fortvilet Skrevet 11. februar 2003 #1 Del Skrevet 11. februar 2003 Har etter mye frem og tilbake med meg selv kommet til at jeg vil ut av det forholdet jeg er i nå. Er gift, og har vært sammen med min mann i ca 7 år. Problemet mitt er bare det at jeg ikke klarer å si det til han. Orker ikke tanken på å se han gråte, jeg kommer til å knekke sammen. Er det noen av dere som har vært gjennom det samme, og kan gi meg noen tips om hvordan jeg skal klare å gjøre dette? Fru Fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 11. februar 2003 #2 Del Skrevet 11. februar 2003 Tror kort og greit først, og så kanskje ta en skikkelig prat etterpå eller når han er klar for det. Sånne ting er skikkelig tøfy, men jo før jo bedre. Det sliter jo på deg detta her også vet du. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. februar 2003 #3 Del Skrevet 11. februar 2003 Det vil uansett gjøre vondt for dere begge. Fins ikke noe bedre måte enn en annen å bryte opp på en mindre smertefull måte. Det beste er bare å snakke med ham om det og være der for ham. Dere vil nok gråte begge to kansje. Det er jo ikke lettere for deg og gjøre det slutt , enn det er for ham som blir dumpet. Håper det går bra og at dere får gått fra hverandre på en ordentlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludo Skrevet 14. februar 2003 #4 Del Skrevet 14. februar 2003 Unnskyld meg, men hva er alternativet for deg. Skal du fortsette å leve sammen med en kar du vil flytte fra på grunn av at du ikke klarer å se at han eventuelt gråter...? Tar du ikke mer hensyne til deg selv enn som så, eller hva i all verden er dette for noe tull........ vet du ikke hva du vil...er det det det handler om ?? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feminine_&_sexy Skrevet 14. februar 2003 #5 Del Skrevet 14. februar 2003 Det finnes vel egentlig ikke "sarte" måter å gjøre det slutt med noen på.Det viktigste er jo å være ærlig. Selvom det kan virke brutalt, er det kanskje nettopp det som gjør det "verdt å leve seg igjennom". Synes selvsagt det er trist for Dere begge at dette forholdet ikke var for livstid, men ønsker Dere lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 16. februar 2003 #6 Del Skrevet 16. februar 2003 Det er litt lurt å ikke gå for lenge og vente for hans skyld også. Det kan dukke opp en hel del planer i en manns hode som gjør det hele ekstra vanskelig. Du bør i alle fall begynne å snakke om det. Klart, dukker det opp noe som gjør at det kanskje ikke passer, be careful. WildThing "alt gull skinner ikke, noe må vaskes først" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå