Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett Coca Cola Blak i Norge enda (kommer sikkert!), men er det noen som har smakt denne?

Cola med litt kaffe høres godt ut. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj!

Cola med kaffesmak :( Jeg liker jo ikke vanlig cola engang.

Dette blir vel en like stor hit som vanilla coke :ler:

Skrevet

Hvis den er lik Pepsi Cappuccino som var å få kjøpt en kort periode for en tid siden vil jeg helst ikke smake, den var nemlig ikke god.

Skrevet

Har ikke smakt det jeg , men syns det hørtes veldig godt ut..

Skrevet

Det hørtes ikke godt ut.

Jeg fikk en assosiasjon av når jeg heller cola i en kopp med en liten skvett kaffe i, det smaker like pyton hver gang.

Skrevet (endret)

Jeg elsket pepsi cappuccino!

Hvis denne ligner kommer jeg sikkert til å kjøpe...

Endret av Vampyra
Skrevet
Hvis den er lik Pepsi Cappuccino som var å få kjøpt en kort periode for en tid siden vil jeg helst ikke smake, den var nemlig ikke god.

Den var fæl ja!

:eeeh:

Skrevet

Smakte den i sommer, var ikke helt det store... Jeg likte Pepsi Cappuccino, men var ikke så begeistret for denne. Smakte liksom en blanding av cola, kaffe, maissirup og litt malt.. Ikke har den samme konsistens eller utseende som vanlig cola heller. Nei, det ble nok med den ene gangen.. :)

Skrevet
Smakte den i sommer, var ikke helt det store... Jeg likte Pepsi Cappuccino, men var ikke så begeistret for denne. Smakte liksom en blanding av cola, kaffe, maissirup og litt malt.. Ikke har den samme konsistens eller utseende som vanlig cola heller. Nei, det ble nok med den ene gangen.. :)

Æsj, det hørtes ikke mye godt ut!

Spørs om jeg lar denne passere, ja...

Skrevet

Maissirup? Hva smaker det? :klø:

Cola og kaffe er godt, men vet ikke om det er godt sammen. Og det blir jo ikke helt det samme å blande Cola og kaffe selv - tror jeg.

Skrevet (endret)
Maissirup? Hva smaker det? :klø:

Cola og kaffe er godt, men vet ikke om det er godt sammen. Og det blir jo ikke helt det samme å blande Cola og kaffe selv - tror jeg.

Vet ikke helt hvordan man skal forklare det.. det smaker bare.. maissirup.. hehe :)

Fra matoppskrift.no:

Maissirup

En tykk, søt sirup laget av maisstivelse og syrer eller enzymer. Maissirup fås kjøpt i kolonialforretninger.

Mye brukt til søtsaker, særlig i sukkertøy, men også til drikkevarer, hermetisk frukt, iskrem, babymat og gele

:)

Endret av Latee
Skrevet

Jeg likte veldig godt både cola vanilje og pepsi cappucino..så jeg kommer helt sikkert til å like den også. Prøve den skal jeg i hvertfall gjøre! :) Er tydeligvis ikke så mange som deler min begeistring, spesielt for cola vanilje.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...