lillesky Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Hvordan pakker dere ned jula? Tenker på - juletrekuler; hvordan unngå at de blir ødelagt (hvis de ikke har egne esker etc. fra før)? - glassfigurer etc. Bruker dere avispapir? Trenger gode tips om hvordan man pakker ned slik at ting holder seg pene, tar liten plass og er lett å finne igjen.
Kayli Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg bruker to pappesker; en til juletrepynt og en til den andre julepynten. Knuselige saker og ting pakker jeg inn i tørkepapir før jeg legger dem nedi.
lillesky Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 Tørkepapir ja! Har du en egen til adventsting også?
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en egen eske til advendtsting, en eske med juletekstiler, en eske til vanlig julepynt og en eske til juletrepynt. Da går det veldig greit å både pakke opp og pakke ned jula. Bruker tørkepapir eller silkepapir dersom jeg har for å pakke ned. Legger ulike ting etterpå i plastposer.
Kayli Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har ikke en egen eske til adventsting, men legger adventsstake og stjerne oppå eskene i poser. Adventskalenderen til ungene legger jeg også lett tilgjengelig sammen med Veslas julepynt - hun liker å pynte tidlig på rommet sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå