Gjest Donna Skrevet 11. februar 2003 #1 Del Skrevet 11. februar 2003 Prøver å gå en del - men får desverre svært ofte vondt under føttene Enten slik at det blir fryktelig ømt å trå på foten fremme (hm ..hvordan forklare .....der som tærne er "festeet" særlig der det er tykkest ..der storetåen er).....Det gjør vondt i hvert skritt når foten er bak meg og jeg sparker fra ..... Hender også at jeg værker oppå vristen ..kjennes ut som om noen av de små bena inni der driver og stikker meg ... :-? Når det er bra vær så bruker jeg joggesko ...de er gode . Ellers bruker jeg vintersko eller gummistøvler...Er det muligens senebetennelse? Noen som kjenner igjen denne typen smerte jeg beskriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 11. februar 2003 #2 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei Virgo! Det høres ut som en senebetennelse ja. Jeg har det også på samme måten... Jeg vet ikke om noen gode råd bortsett fra å gå i behagelige sko. Siden det virker som om du har hatt det i en lengre periode bør du kanskje vurdere et legebesøk. Hvis du går til legen din kan du få resept på en veldig god gele å smøre på som inneholder ketoprofen. Tror det ikke er mulig å få den uten resept i Norge, men ting kan jo ha forandret seg siden jeg sist var hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 11. februar 2003 #3 Del Skrevet 11. februar 2003 Det er veldig viktig å ha gode såler når man går mye. Jeg har fått spesiallaget innleggssåler som er formet etter mine føtter. Disse bruker jeg i alle sko som skal brukes til mye trasking (sørger for å kjøpe sko med løse såler i som kan tas ut). (bruker ikke dette i penere sko.) Om du ikke får laget innleggssåler, så er det uansett viktig å ha godt oppbygde sko som gir god og riktig støtte. Det vil nok kunne være med på å forebygge videre slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Synes det høres litt reaumatisk ut jeg..... ville nok gått til en lege med dette jeg...... Bare for å få bekreftet at dette ikke er noe farlig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå