Malin23 Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Hva er den mest romantiske eller rørende sangen du vet om?
treningsjenta Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 kan man nevne flere??? east 17 : stay another night idont wanna miss a thing (husker ikke artisten, men i fra armageddon filmen) when a man loves a woman kc&jojo med all my life lonestar med amazed.. dette er ordentlig fine sanger
Mediocre Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jimmy Nail - The flame still burns James Blunt-You're beautiful The Bangles- Eternal flame John Denver- You fill up my senses Bruce Springsteen - The river Bon Jovi - Bed of roses Celine Dion- Power of love Chicago (evt Peter Cetera)- Glory of love Chicago - Look away Chicago - Baby what a big surprise Chicago - You're the inspiration Chicago(de har mange fine altså!) - If you leave me now Ellers enig med KC& Jojo, Amazed og Aerosmith- Don't wanna miss a thing Endret 30. desember 2006 av Mediocre
Gjest Vidvandre Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Yesterday får meg til å grine, så det er den mest rørende. The Beatles = All You Need is Love...
Gjest Gjest 1 Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 http://www.sputnik.no/tekster.html
Gjest Bobcat Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Denne kjem høgt opp på lista: http://www.youtube.com/watch?v=izUHro6tHU0 Saman med: http://www.youtube.com/watch?v=K7yZxPubdGI Men det kan jo hende det er fordi dei betyr noko spesielt for meg.
linky Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 John Denver - Annies song ← :enig_anim: nydelig sang
Grendel Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Elton John - The way you look tonight Elvis Presley - You were always on my mind Guns'n Roses - November Rain Og så er det sikkert en haaaug andre jeg ikke kommer på nå.
emondak Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 hmm.. Romantisk og romantisk, men i allefall.. Tears in heaven, Eric Clapton Hurt, Johnny Cash
Malin23 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2006 Wonderfull tonight med eric cleoton kiss the rain
loppelita Skrevet 30. desember 2006 #12 Skrevet 30. desember 2006 Den Instrumentale melodien er uten tvil Arve Tellefsen når han fremfører "Gabriels Obo". Alisson Krauss "Baby Mine" fra Dumbo filmen og som tidligere nevnt her "Glory of Love" med Peter Ceterra / Chicago. Det er mange fine da, men mange å ramse opp. Men som samboeren min sier, ( ihuga LFC fan han se ) på vei ut av kirken, når den dagen kommer, så skal det spilles "You`ll never walk alone"
Mona32 Skrevet 30. desember 2006 #13 Skrevet 30. desember 2006 "Engeler i sneen" med Jonas Fjeld og Lynni Treekrem (?) "Nothing Compares to You" med Sinnead O'Connor "I just died in your arms" med Cutting Crew + mye, mye mer!!!!
Murron Skrevet 30. desember 2006 #14 Skrevet 30. desember 2006 The closest thing to crazy - Katie Melua.
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #15 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Proclaimers - Sunshine On Leith Odd Børretsen - Høstsang Waterboys - How long will I love you? Dessuten er jeg en sucker for tidlig Beatles, særlig rariteten Komm, gib' mir deine Hand (I want to hold your hand) fra tidlig 60-tall. Endret 30. desember 2006 av Alfhild K
Gjest niomi Skrevet 31. desember 2006 #16 Skrevet 31. desember 2006 The closest thing to crazy - Katie Melua. ← Henger meg på denne, samt "Jolene" av Dolly Parton. "Att fånga en fjäril" med Lars Winnerbäck er også en stor favoritt. Elvira Nicolaisen og Marit Larsen har også hatt noen fantastiske kjærlighetssanger dette året.
ATV Skrevet 31. desember 2006 #17 Skrevet 31. desember 2006 idont wanna miss a thing (husker ikke artisten, men i fra armageddon filmen) ← aerosmith
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2006 #18 Skrevet 31. desember 2006 The closest thing to crazy - Katie Melua. ← Den velger jeg meg og. Den er nydelig. Syns også The Smiths' - There is a light and it never goes out er fin. Og mange andre
ATV Skrevet 31. desember 2006 #19 Skrevet 31. desember 2006 skidrow-i remmember you AirSupply-AllOutOfLove Allure -Al lCried Out gotthard-Have A Little Faith listen kann bli lang, tar det en annen dag jeg. godt nytt musikk år
Anglofil Skrevet 31. desember 2006 #20 Skrevet 31. desember 2006 Jeg elsker jo lister da, so here goes; My Funny Valentine ~ Frank Sinatra It Had to Be You ~ Frank Sinatra I've Got a Crush on You ~ Frank Sinatra When a Man Loves a Woman ~ Percy Sledge You are So Beautiful ~ Joe Cocker This Womans Work ~ Kate Bush Out of Reach ~ Gabrielle Without You ~ Harry Nilson Someone Like You ~ Van Morrison Right Next to the Right One ~ Tim Christensen Knocks Me Off My Feet ~ Stevie Wonder Love's Divine ~ Seal She's the One ~ Robbie Williams Can't Stop Loving You ~ Phil Collins One Day'll Fly Away ~ Randy Crawford Baby, Don't Break My Heart Slow ~ Vonda Shepard To Be Loved ~ Westlife Foolish Games ~ Jewel On My Own Written in the Stars ~ Elton John I Can't Stop Loving You ~ Bryan Adams I Need You Tonight ~ BSB I Only Have Eyes For You ~ Flamingos Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå