Gjest Valiant Thor Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 La oss si at noen hadde gitt dere 7 millioner det eneste var at dere ikke kunne ha sex eller noen form for menneskelig kontakt som klemming eller kyssing eller noe dere måtte ha holdt dere vekke fra slikt i 1 år Og om dere greide det så ville dere få 7 millioner hadde dere da gjort det holdt dere unna slikt eller takket nei til 7 millioner
Gjest Bellatrix Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Ingen fysisk kontakt med andre mennesker? Nei, takk.
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg hadde takket nei. Nærkontakt med mennesker er utrolig viktig for meg. Det å ikke klemme noen ville jo bety at jeg ikke kunne gi ungene mine en klem en gang. Hadde du derimot kun sagt sex med andre, så hadde jeg klart det. Har klart det før så
Aldebaran Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jeg tror ikke jeg hadde hatt noe problem med det sånn jeg er nå... Men om det var noen som virkelig trengte sånn kontakt med meg, så hadde jeg nok driti i pengene, og heller hjulpet den personen...
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Dersom jeg kunne klemme ungene så ja, vis ikke nei.
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 ikke noe sex, ikke noe problem. Men jeg hadde ikke greidd å la være å kose med ungene mine på et helt år, herregud jeg greier jeg ikke en hel dag engang
aline Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 har gått et år uten sex før, så uten sexen hadde jeg helt klart gjort bevisst også om jeg fikk 7 mill for det, men uten klemming og menneskelig nærhet i det hele tatt ellers? nope, DET hadde ikke gått, jeg er en klemmer. å ikke kunne klemme venner når jeg treffer dem, ikke kunne ha snuppa på fanget når jeg er på besøk og vi leker, ikke kunne gi familie eller noen en klem eller holdt noen i hånden, nope DET hadde jeg ikke klart ett helt år. men klem og kyss som er i samsvar med sex hadde vært noe annet, nærkontakt i samme gate som sex, hadde også gått.
Grendel Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Ikke noe problem det. Sånn ellers, har du planer om å tilby noen det, eller har du bare veldig lite å gjøre? ;P
Colargol Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Hadde nok klart det med sex osv., men hadde nok fått problemer med klemming jeg også, er et klemme-menneske
Gjest Valiant Thor Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Ikke noe problem det. Sånn ellers, har du planer om å tilby noen det, eller har du bare veldig lite å gjøre? ;P ← Jeg har bare veldig lite og gjøre i dag...Uansett så har jeg ikke syv millioner og gi
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har jo gått uten sex i over ett år nå uansett så det hadde det ikke stått på. Og hadde jeg fått 7 millioner for å ikke hatt noe fysisk kontakt, hadde jeg jammen klart det ja. Så om noen vil gi en søt jente 7 mill for det, så bring it on
Gjest =tentacle= Skrevet 30. desember 2006 #13 Skrevet 30. desember 2006 La oss si at noen hadde gitt dere 7 millioner det eneste var at dere ikke kunne ha sex eller noen form for menneskelig kontakt som klemming eller kyssing eller noe dere måtte ha holdt dere vekke fra slikt i 1 år Og om dere greide det så ville dere få 7 millioner hadde dere da gjort det holdt dere unna slikt eller takket nei til 7 millioner ← Jeg hadde klart å gi opp all sex og all alenesex i et år for 7 mill. Men jeg ville ikke avvist en kjæreste i et år for et pengebeløp. Og et år innebærer en haug med situasjoner hvor man ikke kan være medmenneske uten å ta på folk. Selvfølgelig må jeg kose med tantebarna, trøste noen som er er lei seg, og ikke avvise noen som vil gi en klem i glede
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #14 Skrevet 30. desember 2006 Ser ikke en gang problemet, JA TAKK 7mill
Yme Skrevet 30. desember 2006 #15 Skrevet 30. desember 2006 Det hadde jeg greid, uten problemer! Det er sån jeg er nå
Gjest Skya Skrevet 30. desember 2006 #16 Skrevet 30. desember 2006 Ikke no' problem! Sex har jeg gått uten over et år tidligere, så det vet jeg at går. (Man får bare krysse fingrene for at man ikke møter drømmemannen i løpet av dette året da, typisk om man skulle det.) Og jeg hadde vært kjempeglad for en god unnskyldning til å komme meg unna all denne klemminga, er nok en Anti-klemmer.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #17 Skrevet 30. desember 2006 er nok en Anti-klemmer. ← Hater også all denne venne-klemmingen!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2006 #18 Skrevet 30. desember 2006 Det hadde jeg greid, uten problemer! Det er sån jeg er nå ← Jeg også. Trenger ikke 7 mill engang. Klarer meg med en. Såpass har du vel King James. Du som er konge og alt
Malin23 Skrevet 30. desember 2006 #19 Skrevet 30. desember 2006 Nei takk Foretrekker kjærlighet fremfor penger
Betsy Skrevet 30. desember 2006 #20 Skrevet 30. desember 2006 JAAA! Jeg hadde jo tross alt hatt all verden av tid til kos og klem etter det ene året! Jeg hadde til og med hatt råd til å ta meg fri fra jobb kun for å kose og klemme! Null problem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå