Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei! Hva gjør man når, man har en samboer som ikke godtar,at man har kompiser av motsatt kjønn? Han har bestandig sagt at det er i orden, men nå, når jeg har begynt å være mer sammen med min kompis , blir han kjempe sjalu, og sier at han vurderer å gjøre det slutt, visst jeg er alene sammen med min mannlige kompis...(han er egentlig en felles venn!) Kommer aldri til å gi slipp på min kjempegode venn! Hjeelp!!(nesten best å gjøre det slutt, kanskje??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 Snu det rundt,se det fra hans syns vinkel... Hvist han hadde gått ut å drukket kaffe eller lignende med en venninne hadde du syntes det var ok?? Det hadde ikke jeg... Ikke for at jeg er så utrolig sjalu,men for at jeg syntes ikke det er riktig at en anen dame går rundt med min kjæreste..... Hva sier det til omverden.... Kan forstå kjæresten din jeg... klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colin Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei! Jeg synes at siden han selv har sagt først at det er i orden....Også at han plutselig ombestemmer seg var/er litt merkelig. Det kan jo tyde på at han ikke helt stoler på dere? Men jeg personlig, synes det er viktig å ha både kvinnelige og mannlige kompiser. Og kunne ikke godtatt at min kjæreste hadde nektet meg det! Colin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Min samboer har en god venninne som ringer når hun er i byen, og da treffes de ute for å ta en kopp kaffe og prate litt. De har ikke så mye kontakt i det daglige, men de synes det er hyggelig å møtes når det passer slik. De har tidligere hatt en kort forhold (før min tid), men det plager meg slett ikke at de treffes en gang i blandt. Samboeren min har også litt kontakt med sin tidligere samboer (som forøvrig jeg kjenner ganske godt også). Dette plager meg heller ikke. Jeg finnes ikke sjalu på disse jentene. Hvorfor skulle jeg det? Jeg stoler på kjæresten min 200%, og han stoler like mye på meg. Jeg har mange venner av det motsatte kjønn, men det ville aldri falle meg inn å "gjøre noe galt" og det vet kjæresten min utmerket godt. Man kan selvsagt ikke være HELT sikker på at kjæresten ikke faller for en annen, eller er utro. Det kan jo faktisk skje alle. MEN jeg er ihvertfall helt trygg på at dersom noe slikt skulle skje, så er kjæresten min ærlig og redelig nok til å fortelle meg det med en gang. Og mer enn det kan jeg egentlig ikke kreve, eller hur??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Man blir ikke noe mer sikker på at kjæresten ikke er utro om man nekter vedkommende å ha venner av det annet kjønn. Man kan derimot være ganske sikker på at kjæresten blir mindre lykkelig hvis han/hun ikke får treffe vennene sine. Og det er i hvert fall for meg ikke poenget med et kjærlighetsforhold. Jeg siterer her også, jeg: If you love someone, set them free. If they come back, they're yours. If they don't, they never were.12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei! Ja, det kan tyde på at han er litt sjalu.. Synes du burde ta en prat med han om dette, jeg er nærmest "avhengig" av en del kompiser jeg Hadde ikke godtatt, "å bli bestemt over" Ellers er jeg enig med Lionda! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå