Gå til innhold

Dagens MANN

Mathias

Anbefalte innlegg

Virgo skrev dette i tråden om Manneguiden da det kom opp å ha kvinnelige pinups her...:

Næææææææi de trenger da vel ikke det? Vi har ikke "ukens gutt /mann" her på forumet og klarer oss da utmerket ( eller??? ) ......hvorfor skal de få "ukens puppe- pike" ?? da vil vi ha ukens mann .....

Virgo

Da tenkte jeg: Hvorfor ikke?.... :sjarmor: Så her kan dere poste linker til dagens MANN :sjarmor::wink:

Jeg begynner.. hehehe... (der kom ryktet om Lasse som homofil ja.hehe...)

http://www.celebpecs.com/images/Lorenzo_La...mas/lamas17.jpg

(siden han var min avatar en stund... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Enig, Redhead!

Colin Firth er skjønn!!

:enig:

Husker spesielt scenen i Bridget Jones på slutten ute i snøværet....

Sukk..

:rosaengel:

Lisa-Beth

:brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg og mine ord ...hehe ....så var tråden igang :ler:

jaja ..hvorfor ikke?? *ler* Takk Lasse for at du tok initiativet :-)

Men dere ........synes ikke vi skal stemme på KG gutta jeg ...for det er etterhvert så mange av de .....og det blir gruelig dumt og urettferdig hvis vi stemmer på noen ..men så blir andre kanskje "glemt"...og så blir de kanskje lei seg. Tenk om de skulle stemt på oss da?? :o Og å oppleve å ikke fått stemme :o :cry: :o DET hadde vært tragisk det :oops: *ler*....

Vi har så mange mannlige brukere med fine, indre kvaliteter ....så jeg synes iallefall det er dumt å drive å favorisere noen ...Eller???? Jeg som er for "rettferdig"?? :oops: Tenker bare på at noen kan bli lei seg jeg ... :( Og det er jo trist ...ikke sikkert de vil være med oss lenger da ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var pent sagt det Virgo, og ganske sant:)

Vil ikke miste gutta våre her, dere er flotte alle sammen :D

*Pustar glad og letta ut* :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å få stemmer, men like greit at vi setter in linker til folk en HVET hvordan ser ut ja. Men igjen takk for fin støtte mine to .... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg har ikke noe liv jeg......jeg vet bare hvordan Kristian og Lasse ser ut jeg... Hm.....få`kke stemme jeg da jo...... :sjarmor:

:ler:

Skal nok finne noen..... I be back......... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

*puster lettet ut* :wink: Godt dere var enige med meg da ....og hihihi håper KG gutta forstår det og ikke blir sure for at de ikke får flere stemmer ..... :ler:

Hm ...pene menner ......tja .......brad pitt er jo absolutt en dugandes kar da .....jeg har igrunnen ikke nå god peiling jeg på slike filmstjerner :oops: men jeg skal vri min lille hjerne og se om jeg ikke greier å komme med en kandidat jeg også ...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...