Gjest Alabama Skrevet 20. mai 2008 #41 Del Skrevet 20. mai 2008 Har aldri prøvd dette før, men har et par praktiske spørsmål til dere som driver med det: Hvordan spurte dere om det første gang? Blir det ikke veldig vått i sengen? Har dere noe spesielt utstyr? Hehehhe... Lurer jeg på også... Har sett tips om latexlaken her inne, men det må jo være grusomt å ligge på!? Seigt og klamt... Og skal man rulle seg rundt i pisset etterpå da? Høres så tungvint ut.. Da må man jo planlegge sexen, og da blir vel litt av spenninga borte? Men dusjen og badekaret (for de som er så heldige..) funker vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #42 Del Skrevet 20. mai 2008 Veldig fin handling å bruke sin kjæreste som dass. Sier veldig mye om hvor høyt man setter sin kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 21. mai 2008 #43 Del Skrevet 21. mai 2008 Fryktelig mye uvitenhet. Kunne vært en idè å lese noen av de bedre innleggene under temaet. All sex må heller ikke forgå i senga og dette er vel en aktivitet som passer bedre i dusjen for eksempel. Selv har jeg prøvd et par ganger (ref. tidligere innlegg), men kan fint klare meg uten. For noen er dette snakk om å bryte grenser. For andre er det snakk om en del av makt/SM. For noen er det.....og for andre er det bare ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_London_* Skrevet 21. mai 2008 #44 Del Skrevet 21. mai 2008 Veldig fin handling å bruke sin kjæreste som dass. Sier veldig mye om hvor høyt man setter sin kjære. Det sier vel mer om deg, at du ikke er istand til å se en sak fra to sider. Den passive, gjør det frivillig. Hvorfor tror du det? Fordi han er ekstremt kåt og elsker selv dette ved partneren, det kalles forelskelse. Mange flere menn enn de som vil innrømme det har en eller annen gang sneket seg til å lukte på trusa til kjæresten, dette synes mange jenter er helt sprøtt. Dette skjønner ikke jenter, jenter og gutter er bare forskjellige, tviler på at det skjer særlig ofte at jenter lukter på trusa til en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt17 Skrevet 22. mai 2008 #45 Del Skrevet 22. mai 2008 av en eller annen grunn syntes jeg ikke dette er noe tennede. Holder på spermspruten på kjæresten. Fåretrekker heller anal sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #46 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dette er noe jeg har drømt om lenge ja.. F.eks tisse inni dama, eller at hun gjør det mens jeg er inni.. Ingen fantasier/fetiser er syke eller hva f... Så lenge det er innenfor det lovloge seff, og at begge er med, så får vel folk gjøre hva man vil!!.. Jeg mener de som tøyer litt grenser, prøver nye ting er sexglade sunne mennesker!! man blir lei av bare senga og det "vanlige" når man ELSKER sex!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru snupp Skrevet 15. oktober 2008 #47 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dette er noe jeg har drømt om lenge ja.. F.eks tisse inni dama, eller at hun gjør det mens jeg er inni.. Har aldri prøvd, men jeg har hørt at man ikke klarer å tisse mens man har penis inne i kjeden? Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 15. oktober 2008 #48 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ei jeg datet tente voldsomt på dette, så jeg lot henne få tisse på meg i dusjen. Det ga meg ingenting, annet å se at hun ble kjempekåt av det da. Folk tenner på forskjellige ting, det er helt klart. Personlig klarer jeg ikke å tisse når jeg er stiv, så det å tisse inni noen hadde jeg nok ikke klart enda så mye jeg måtte hatt lyst til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StønneStina Skrevet 17. oktober 2008 #49 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ei jeg datet tente voldsomt på dette, så jeg lot henne få tisse på meg i dusjen. Det ga meg ingenting, annet å se at hun ble kjempekåt av det da. Folk tenner på forskjellige ting, det er helt klart. Personlig klarer jeg ikke å tisse når jeg er stiv, så det å tisse inni noen hadde jeg nok ikke klart enda så mye jeg måtte hatt lyst til det. hei, jeg er ei jente fra Vestlandet som tenner kraftig på tissing. Har hatt en kjærest en stund som også liker det, han klarer å gjøre det inni meg etter at det har gått for ham. Da ligger vi rolig en liten stund så han blir litt slapp og så kjenner jeg den vibrerende følelsen når han sprøyter inni meg. Det er utrolig deilig og jeg blir kanonkåt av det, har faktisk kommet en gang bare av at han tisset i meg. Ble ganske mye søl men det var vert det, LOL. hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå