Gjest Frk Åberg Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk en trenings-tskjorte til jul som ikke passet i størrelse, så prøvde i dag å bytte den. I butikken får jeg beskjed om at de ikke har hatt denne varen inne, og at jeg derfor ikke kan bytte den hos dem. Jeg påpeker at de har den samme t-skjorta i en annen farge, men det holder ikke. T-skjorta er kjøpt i en annen by, og hun mener at jeg må dit eller et annet sted hvor de har den samme varen inne. Jeg vet at man ikke har noen juridisk rett til å få byttet varer, men er ikke dette litt sært? Jeg så at det var andre t-skjorter de kun hadde én igjen av, men det essensielle her var altså at de aldri hadde tatt inn akkurat denne hos dem. Jeg skjønner ikke helt hva som er den store saken... Kanskje hun var lei av alle bytterne i romjula Ble ekstra irritert fordi hun var så sur. Følte det som om jeg kom og var unormalt storforlangende. Er dette sært? Jeg ble ikke spesielt positivt innstilt til denne butikken, spesielt pga. måten det ble håndtert på. Burde de ikke innse at de tjener på å være litt mer fleksible i det lange løp? En annen ting jeg nettopp fant ut. Ser på nettsiden deres at man skal kunne bytte varer i alle butikkene deres. Kanskje jeg skal printe ut fra siden deres, og vise i butikken?
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Hadde printet ut og vist jeg. Dersom de reklamerer med dette så må de og gjøre det mener jeg.
Tulipanpiken Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Åh herlighet, så dårlig service! Og uansett, så lenge de selv sier at det skal kunne gå an å bytte varene i alle butikkene, så skal du få lov til det. Så print ut det du fant på internett! Du var nok uheldig og møtte på en skikkelig vanskelig ansatt Hvis det ikke funker, ville jeg tatt en rask telefon til hovedkontoret og forklart situasjonen. Det har jeg gjort en gang før. Da ringte de til butikken og forklarte dem hvordan ting skulle gjøres Og så fikk jeg byttet allikevel!
Grendel Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Hehe, fortell dem hvor skapet skal stå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå