Gjest Blodbruden Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 (endret) At en barbermaskin med roterende høvler vibrerer er vel ikke så rart. Men hvorfor skal Venus barberblad-håndtak vibrere? Er det deilig når man barberer bikinilinjen? Brukes håndtaket som dildo? Mach 3 fra Gillette gjør visst det samme, og menn barberer som regel kun ansiktet. Pointet....? Endret 29. desember 2006 av Blodbruden
Varsia Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Ehm. Det er ikke håndtak-vibreringa som er cluet. Det er det at selve barberhodet/barberbladene vibrerer, derfor skal visstnok barberinga bli tettere, bedre, ett eller annet. Det er altså ikke fordi det liksom skal være behagelig (for det er det ikke), men fordi det skal gjøre barberinga bedre og mer effektiv. Så du har nok misforstått litt=)
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Noen som har prøvd dette og kan bekrefte/avkrefte at vibreringen gjør barberingen tettere? Synes det høres så merkelig ut.
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Jeg tror det bare er på grunn av at det skal være exfolierende, og dermed motvirke inngrodde hår. Men jeg merker ærlig talt ikke forskjell.
Gjest Kermit Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Merket 0 forskjell her iallefall.
Gjest StockDama Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 vibrerende høvler er bare tull, ingen forskjell i det store og det hele...
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Jeg medrket ikke noen forskjell på om barberingen ble tettere eller noe sånt. Men jeg synst at det er bedre å barbere med den... Synst på en måte at det blir en mykere barbering... Hmmm.. er litt vanskelig å forklare, men jeg liker best den som vibrerer...
Crash Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
Gjest Tweek Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 Jeg syntes den er mye bedre. Har også barbert meg med den uten vibreringen, men da river det litt i hårene Så jeg er veldig fornøyd med vibrance iværtfall. Du hører heller ikke den lille lyden som kommer ut av den siden dusjen lager mer lyd.
meta2 Skrevet 30. desember 2006 #12 Skrevet 30. desember 2006 De brukte den på sykehuset da jeg måtte barberes før jeg skulle ha operasjon. Lugget ikke, men det har andre og ikke gjort. Kan si at jeg ikke går i butikken og kjøper den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå