Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags jeans (merke og modell) liker du best, og hvilken størrelse bruker du (vidde og lengde)? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg bare elsker levi`s 501 og bruker størrelse 32/32.

Gjest Étoile
Skrevet

Yndlingsjeansene mine MÅ ha litt strech, synes vanlige jeans er alt for stive... Akkurat nå er favorittjeansen min Leola, low waist, boot cut fra Lee, og så en fra fornarina. Har også et par jeans fra Only som jeg liker godt. størrelsen varierer stort sett fra merke til merke, tror ingen av jeansene mine er samme størrele...

Gjest Cruella
Skrevet

Finner sjelden jeans jeg liker, men C-girl har en modell jeg trives i.

Str. 27/32.

Gjest Anonymous
Skrevet

handler stort sett jeans på barneavdelinger rundt omkring.

bruker str.158 (13-14 år), eller 28/30 i levis 501.

*ravna*

Skrevet

pleide å like levi's 555. først forsvant de fra markedet, så kom de tilbake, og nå er de søren meg borte igjen!

Skrevet

Min yndlingsjeans er en av modellene til MOTO, kjøper på Top shop i London når jeg er der. Fantastisk fasong med litt stretch

Skrevet

Der har jeg også kjøpt MOTO-bukse. På Top Shop i London.

Med Levis-bukser går jeg BESTANDIG på den samme smellen. Kjøper de passelige, også blir de ALT for store. Man må liksom kjøpe bukser man nesten ikke klarer å puste i og "gå de ut" sånn at de blir perfekte.

Jeg har ingen favoritt jeans eller merke for øyeblikket. Kjøper litt her og litt der.

Skrevet

Jeg har lagt min elsk på miss sixty buksene jeg da, det er kanskje noe barnslig, men de har masse fine jeansbukser. Jeg har flere med stretch og en uten. Finner aldri levis bukser som passer jeg. Men jeg hadde noen fra ONLY som også var veldig ok. Når det gjelder størrelse er det vanskelig å si, det kommer jammen helt ann på buksa, og merke.

Skrevet

Levis Sailorpants er mine favoritter, men jeg vet ikke om de lager disse lenger???

Noen som vet??

Skrevet

Etter lang tid på leting fant jeg drømmebuksen: Levi's 525, så nå har jeg den i to farver og kjenner jeg meg selv rett blir det nok flere...helt til den går ut da :(

ringblomst

Skrevet

Noen som veit hva max-lengden til miss sixty buksene er?

Har ingen favorittbukse..kjøper og litt her og der. Har et par sailorpants som jeg likte kjempegodt,men de er for korte i beina nå:(

Bruker stort sett 28/34. (gjerne 36, kommer an på buksa)

Gjest Musemor
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Diesel-bukse som jeg er VELDIG fornøyd med :)

Har dessverre ikke navnet på modellen, men den er uten lommer bak, har bootcut og er ganske lav på livet. Det er litt stretch i den, og den sitter veldig fint! Min er i str. 26/32.

Skrevet

Är väldigt förtjust i jeans. :Nikke: För tillfället är Levi's 525 min favorit.

Skrevet

Kjøpte meg favorittbuksa for snart et år siden. G-star er merket, modellen er jeg litt mer usikker på. Heter muligens Low hip flare. Usikker.

Har størrelse 28/34. Men har sydd den inn i låra. Elsker denne buksa. Må innrømme at den har et stort minus. Stoffet i rumpa er dårlig. På min er det tynnslitt, snart går det hull på den. :cry:

Gjest sexysadie
Skrevet
pleide å like levi's 555. først forsvant de fra markedet' date=' så kom de tilbake, og nå er de søren meg borte igjen![/quote']

Godt nok enig med deg der, men hamstret meg ett par bukser.

Den sorte i fløyel var jo bare heftig da!!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...