Gjest Beatricia Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Har hørt positive ting om dette krøllproduktet. Den stod også positivt omtalt i siste Makeup og hår - blad. Noen som har prøvd denne? Skal visstnok kunne skape krøller og bølger i slett hår også. Jeg har litt bølger i håretoglurer på om jeg kan få krøller med dette produktet?
BlackBerry Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har ingen erfaring med krølleproduktet, men sånn generelt sett så er Sexy Hair en veldig bra serie hvertfall
Rosenrød Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg vurderer å prøve Big Sexy Hair, noen som har erfaring med disse?
Gjest Deception Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jeg vurderer å prøve Big Sexy Hair, noen som har erfaring med disse? ← Jeg har prøvd en hårspray som heter Spray&Play, og den var superduper. Hvis noen finner en ikke-amerikansk nettside som selger Sexy Hair-produkter, må de si fra.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Har nettopp begynt å bruke krølleserien (dog bare shampo og balsam) og er fornøyd så langt i hvert fall. Aner ikke om den gir krølleløse/folk med fall i håret krøller, men det høres vel litt rart ut? Mitt krøllete hår har (takk og pris) ikke blitt mer krøllete etter at jeg startet å bruke produktet i hvert fall.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Jeg vurderer å prøve Big Sexy Hair, noen som har erfaring med disse? ← jeg synes de er veldig gode! har prøvd min andel av volumprodukter, og disse er definitivt de beste
Mette Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Er det disse produktene? I tilfelle det er, så er jeg kjempe fornøyd med de. Shampoo og balsam er i skum noe som er veldig bra for mitt tynne hår, det blir ikke tungt og ja det framhever fallen i håret. Jeg kommer til å kjøpe det igjen.
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Er det disse produktene? ← Jeg vil tro det er dette TS snakker om: curl power
Montezuma Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har skapet fullt av sexy hair i alle varianter, og elsker dem! Nå har jeg dessuten vært heldig og fått opplæring og styling av Scott fra sexy hair et par ganger, og da er det mye lettere å bruke produktene riktig selv, slik at resultatet blir enda bedre!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har skapet fullt av sexy hair i alle varianter, og elsker dem! Nå har jeg dessuten vært heldig og fått opplæring og styling av Scott fra sexy hair et par ganger, og da er det mye lettere å bruke produktene riktig selv, slik at resultatet blir enda bedre! ← Hvordan skal man bruke produktene for å gjøre det "riktig"? :klø:
Snuppen Skrevet 30. desember 2006 #12 Skrevet 30. desember 2006 Hvor får man kjøpt det? hørt hos en frisør..men de hadde d ikke..
Montezuma Skrevet 31. desember 2006 #13 Skrevet 31. desember 2006 Hvordan skal man bruke produktene for å gjøre det "riktig"? :klø: ← Det kommer an på hvilket produkt det er. Feks. straight aero spray (som hårskum i sprayform) kan du bruke masse av! Bare å pøse på! Men Flip it over skal du være meget forsiktig med. Den er super for å definere lokkene , men skal ingenting til før det ser klissete og ekkelt ut. Balsam er fint - når det behøves. Ofte holder det med en Leavein - conditioner, og den er veldig drøy; det skal lite til, så den virker ikke tyngende på håret. Frizzeliminator er super for å legge ned småhår! Men den holdr det med en lillefingernegl. Ta det først i lengdene så du ikke har så mye på hendene når du tar i håret oppå. Da kan det se greasy ut. Blowdry volum masserer jeg inn i hodebunnen og drar det litt ut i lengdene før jeg føner. Den gir helt supert volum! Hvis du er redd for resultatet ved å bruke frizz eliminator,kan du godt ha i denne sammen m blowdryvolum i det våte håret. den har alikevel effekt. Big sexy hair spray er en helt genial spray! Uansett hvotr mye du bruker, så synes det ikke i håret at du har spray i! Ikke noe produktflass el, og den holder i maaange timer! Husk at om du bruker balsam i dusjen, s IKKE forsett å dusje håret etter at du har skyldt ut balsamen. 5 minutter ekstra dusj er nok til at effekten av balsamen er borte. Det er ogs viktig med gode børster, og ved å kunne litt teknikk, så kan man få flotte frisyrer selv! Hvor får man kjøpt det? hørt hos en frisør..men de hadde d ikke.. ← Du får kjøpt hos flere frisører. Hvor bor du?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. desember 2006 #14 Skrevet 31. desember 2006 Aha, takk for utfyllende informasjon, Montezuma! Alltid flott med tips, råd og veiledning, gitt.
sweetdana Skrevet 2. januar 2007 #17 Skrevet 2. januar 2007 Har nettopp kjøpt sexyhealthyheair, hårkur med soyaprotein fra hårserien sexy hair. Kjempefornøyd med den, den gir en kjempeglans og håret føles mer livfullt!
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #18 Skrevet 2. januar 2007 :rekker opp hånda: Jeg har brukt flere flasker med denne serien. (Curly) Har brukt en sprayskum som er kjempebra! Kommer absolutt til å kjøpe igjen.
Gjest Celiza Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 Er det noen som vet om det går ann å på kjøpt dette via nett?
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 5. mai 2009 #20 Skrevet 5. mai 2009 De har produktene flere steder på nettet, men aller billigst er de hos Strawberrynet.com: http://eu.strawberrynet.com/haircare/sexy-hair-concepts/ Koster halve prisen av hva du må betale i en salong pluss at det er fri frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå