Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 noen som vet om et sted der man kan e gamle reklamesnutter på nettet? jeg skulle gjerne sett igjen engammel Kiwi reklame, den med Mari Maurstad og han Elling fyren........
Colargol Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Sjekk YouTube! Har funnet mange der, vet ikke om akkurat den har blitt lagt ut men, den som leter finner! Endret 29. desember 2006 av Collargol
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 har sjekka der og fant den ikke..............................
Colargol Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Jeg skjekka litt jeg og "for deg", men fant ingen... Liker å leke Frøken Dektektektiv *leter mer*
iingvild Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Se her: Filmarkivet.no Filmer må man betale for, men reklame er gratis!
Colargol Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Oi, så kult! Jeg har drevet å lett litt, men fant ingenting... Fint det er noen andre der ute med litt mer peiling enn meg! (uhm, finnes ikke reklame for nyere tid her da...de tidligste jeg fant var fra 60-tallet...) Endret 2. januar 2007 av Collargol
iingvild Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Ja, tenkte ikke på det før etter på jeg..... Det er ikke så lett, kanskje det kommer på kiwi nettsiden etter hvert?
Colargol Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Er jo egentlig ikke jeg som vil se her, men jeg hadde lyst til å finne ut hvor man fant sånne reklamer bare. Er alltid artig å se igjen de skikkelig bra! Men på Filmarkivet så er det jo endel gamle Tv-programmer også, synd man ikke får laste dem ned...jeg er veldig nostalgisk.. *Og så elsker jeg å leke frøken Detektiv da...*
Antoinette Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Elsker de gamle reklamene på Filmarkivet, se reklamen for Edvart A. Baches pølser, den mest homofile reklamen jeg noen gang har sett. He he he. Endret 3. januar 2007 av Antoinette
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 takk for alt engasjement her folkens, men det er altså Kiwireklamen jeg helst er ute etter.... min datter spiller nemlig en ørliten rolle i den
Antoinette Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Den reklamen du leter etter Evelina, er det den musical-inspirerte reklamen med Per Christian Ellefsen du tenker på, hvor de danser med handlevognene?
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Den reklamen du leter etter Evelina, er det den musical-inspirerte reklamen med Per Christian Ellefsen du tenker på, hvor de danser med handlevognene? ← jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå