Sin Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Varmekablene på badet er ødelagte, og vi må leie en elektriker for å få lagt nye. Noen som har peiling på hvor mye det kan komme til å koste? Badet er på hele 1,5 m2, men det er vel kanskje selve jobben som utgjør den største kostnaden uansett.
Gjest itla Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Vi har hatt brudd i varmekablene på badet, og skal få dem fikset. Det kostet "opp mot 10 000", men det var visst ikke noe rimeligere å legge nye (dette i følge en elektriker jeg kjenner, som har fått gjort det samme selv). Kommer sikkert litt an på hvor mye du kan gjøre selv, og om du legger dem opp eksisterende gulv eller om du bryter opp. Vårt bad er forøvrig på størrelse med ditt...
momo Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 tror vi betalte 10 000 kr hvis jeg ikke husker feil. Det var til bad på 3 m2. Vi gjorde all jobb ellers. Så han kom bare og la kablene og monterte det.
Sin Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 Tusen takk for svar begge to. Prisen er ikke så ille som jeg fryktet heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå